رئیس گروه پایش منابع آب شرکت سهامی آب منطقه‌ای فارس از توقیف ۶ دستگاه حفاری غیرمجاز با تلاش گروه گشت و بازرسی شرکت سهامی آب منطقه‌ای خبر داد.
کد خبر: ۷۳۷۱۶۲
تاریخ انتشار: ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۸:۳۰ 23 April 2019

تابناک فارس به نقل از باشگاه خبرنگاران:رشیدی رئیس گروه پایش منابع آب شرکت سهامی آب منطقه‌ای استان فارس اظهار کرد: به منظور حفظ منابع آب‌های زیرزمینی و جلوگیری از برداشت‌های غیرمجاز، گروه گشت و بازرسی شرکت سهامی آب منطقه‌ای موفق به توقیف دستگاه‌های غیرمجاز حفاری، در مناطق مختلف استان فارس شدند.

وی ادامه داد: دستگاه کمپرسور در حال حفاری در منطقه آباده –سورمق، دستگاه تراکتور غیر مجاز در مرودشت، یک دستگاه لودر به همراه دو دستگاه کامیون در رودخانه فهلیان، دستگاه حفاری چاه غیرمجاز ملوسجان بیضا از دستگاه‌های حفاری غیرمجازی است که گروه گشت و بازرسی شرکت سهامی آب منطقه‌ای آن‌ها را با همکاری ماموران نیروی انتظامی توقیف و به پارکینگ انتقال داده است.

رئیس گروه پایش منابع آب شرکت سهامی آب منطقه‌ای استان فارس تصریح کرد: با توجه به اهمیت حفظ منابع آبی، جلوگیری از حفر چاه غیر مجاز امری ضروری است و این اداره برای حفاظت از منابع آب، در تلاش برای انسداد چاه‌های غیر مجاز و جلوگیری از حفر چاه‌های غیر مجاز جدید است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار