عضو کمیسیون کشاورزی، آب، منابع طبیعی و محیط زیست مجلس، گفت: با اشاره به اینکه گوشت با ارز 4 هزار و 200تومانی وارد کشور می‌شود اما کامکان با قیمت بالایی در اختیار مصرف‌کنندگان قرار می‌گیرد، ادامه داد: اگر حذف ارز دولتی برای واردات کالاهای اساسی منجر به افزایش قیمت شود ظلم به مردم است.
کد خبر: ۷۳۷۱۰۱
تاریخ انتشار: ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۸:۴۶ 22 April 2019

تابناک فارس به نقل از خانه ملت:سیدعلاءالدین خادم عضو کمیسیون کشاورزی، آب، منابع طبیعی و محیط زیست مجلس شورای اسلامی در خصوص حذف پرداخت ارز 4 هزار و 200 تومانی به منظور واردات کالاهای اساسی، گفت: وجود ارز دو نرخه در بازار باعث بروز برخی مشکلات و دلال بازی در بازار می‌شود در کمیسیون تلفیق لایحه بودجه سال 98 نیز ارز دو نرخی رای لازم را کسب نکرد.


مابه‌التفاوت ارز تک نرخی به مردم پرداخت شود

نماینده مردم سپیدان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه ارز موجود در بازار باید تک نرخی و مابه‌التفاوت آن به صورت یارانه به مردم پرداخت شود، تصریح کرد: در حال حاضر دولت تصمیماتیبرای ارز گرفته بنابراین باید دید قدرت نظارت برای کنترل قیمت‌ها را دارد یا خیر.

گرانی گوشت درعین پرداخت ارز دولتی

این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه گوشت با ارز 4 هزار و 200تومانی وارد کشور می‌شود اما کامکان با قیمت بالایی در اختیار مصرف‌کنندگان قرار می‌گیرد، ادامه داد: اگر حذف ارز دولتی برای واردات کالاهای اساسی منجر به افزایش قیمت شود ظلم به مردم است.

اگر قیمت کالاهای اساسی با حذف ارز دولتی افزایش و قدرت خرید اقشار پایین جامعه کاهش یابد دولت باید در تصمیم گیری نهایی خود تجدید نظر کند
ارزیابی لازم قبل از حذف ارز دولتی انجام شود

عضو کمیسیون کشاورزی، آب، منابع طبیعی و محیط زیست مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه دولت باید ارزیابی‌های لازم را قبل از حذف ارز 4 هزار و 200 تومانی را داشته باشد، عنوان کرد: اگر قیمت کالاهای اساسی با حذف ارز دولتی افزایش و قدرت خرید اقشار پایین جامعه کاهش یابد دولت باید در تصمیم گیری نهایی خود تجدید نظر کند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار