نماینده مردم نی‌ریز و استهبان در مجلس شورای اسلامی گفت: سیل ویرانگر گرچه خسارت‌های فراوانی به مردم، کشاورزان و تولید کنندگان وارد کرد و خسارات مادی و معنوی زیادی به بار آورد اما برکاتی داشت که یکی از آن‌ها همبستگی و انسجام ملی بود.
کد خبر: ۷۳۷۰۰۵
تاریخ انتشار: ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۹ 22 April 2019


تابناک فارس به نقل از فارس:علی‌اصغر مسعودی با اشاره به اینکه در بارندگی‌های اخیر، سیل گسترده، ویرانگر و بی‌سابقه بیشتر استان‌های کشور را درگیر کرد، اظهار داشت: سیل اخیر مدارس و خانه‌ها را تخریب، راه‌ها، زیر ساخت‌ها، زمین‌های کشاورزی و محصولات باغی را خراب و کارگاه‌های تولیدی را ویران کرد.

وی افزود: عده‌ای از هموطنانمان کشته، بسیاری آواره و بی‌خانمان شدند که جبران این آلام و خسارات با «جهاد همبستگی ملی» تسکین می‌گیرد.

نماینده مردم نی‌ریز و استهبان در مجلس شورای اسلامی گفت: در طرح جهاد همبستگی ملی هر مسجد در سراسر کشور ساخت یک منزل مسکونی و هر کاسب تامین یک کالای اساسی را عهده‌دار و هر بانک یک مدرسه را تقبل می‌کند.

وی عنوان کرد: سیل ویرانگر گرچه خسارت‌های فراوانی به مردم، کشاورزان و تولید کنندگان وارد کرد و خسارات مادی و معنوی زیادی به بار آورد اما برکاتی داشت که یکی از آن‌ها همبستگی و انسجام ملی بود.

مسعودی افزود: وحدت دولت و ملت، از خود گذشتگی سپاه و بسیج در کنار ارتش متدین و کار آمد بار دیگر در این حادثه به نمایش درآمد و صحنه‌های بی‌بدیل دفاع مقدس و حماسه‌های جاوید تکرار شد.

نماینده مردم نی‌ریز و استهبان در مجلس شورای اسلامی دشمنی دشمنان کینه توز ملت ایران در ممانعت از ارسال کمک‌های هم وطنان در خارج از مرزها تشدید شد.

نماینده مردم نی‌ریز و استهبان خاطرنشان کرد: مردم فهیم ایران با سیل همدلی و مهربانی و با همبستگی، اتحاد و بسیج همه امکانات می‌توانند ویرانی‌ها را آباد و شکوه همبستگی را به دنیا نشان دهند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار