معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان فسا گفت: در شهرستان فسا با برخورداری از فضای مناسب جهت سرمایه گذاری و وجود زیر ساخت های لازم ، فرصت ایده آلی جهت توسعه اقتصادی و رونق تولید فراهم است و باید زمینه های لازم برای بهره مندی بیشتر از فرصت صنعتی شدن این شهرستان ایجاد گردد.
کد خبر: ۷۳۶۴۸۲
تاریخ انتشار: ۳۱ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۵ 20 April 2019

تابناک فارس به نقل از ایرنا:سلیمان کرمی روز شنبه در نشست هفتگی با مدیران این شهرستان اظهارداشت: در شهرستان فسا با برخورداری از فضای مناسب جهت سرمایه گذاری و وجود زیر ساخت های لازم ، فرصت ایده آلی جهت توسعه اقتصادی و رونق تولید فراهم است و باید زمینه های لازم برای بهره مندی بیشتر از فرصت صنعتی شدن این شهرستان ایجاد گردد.
معاون استاندار فارس بیان کرد:شهرستان فسا با توجه به جایگاه فرهنگی ویژه ای که در سطح استان و کشور دارد پتانسیل عنوان ' پایتخت کتاب ' را هم دارد و برای تحقق این هدف ،از تمامی زیر ساخت ها و شاخص های مربوطه نیز برخوردار است.
کرمی ادامه داد:از مدیران دستگاه های اجرایی انتظار می‌رود که خودشان در سال جاری ، امور مربوط به بحث سرمایه گذاری صنعتی و توسعه فرهنگی را با دقت و تلاش مضاعف رصد کنند و با ایجاد شرایط مطلوب، زمینه را برای سرمایه گذاری در سطح شهرستان فراهم سازند.
فرماندارفسا ازمسوولین شهری نیز خواست که در زمینه سامان دهی وضعیت بازار فسا ، سعه صدر و حوصله بیشتری به خرج دهند و با کاسبان این نقطه تاریخی و اجتماعی مهم ، با زبان تکریم و احترام صحبت کنند تا آنها هم در جهت سامان دادن به وضعیت بازار، همکاری همه جانبه داشته باشند.
شهرستان فسا در فاصله130کیلومتری جنوب شرقی شیراز واقع شده است.

برچسب ها: فسا ، فسا ، رونق تولید
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار