سردار سرتیپ دوم سید هاشم غیاثی با تبریک فرارسیدن بیست و نهم فروردین روز ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: امروز و به برکت انقلاب اسلامی ارتش جمهوری اسلامی ایران یکی از قدرتمندترین و مستقل ترین نیروهای نظامی در منطقه و جهان است و این قدرت روزافزون از روحیه انقلابی پرسنل و ولایتمداری کادر جهادی این نیرو سرچشمه می گیرد.
کد خبر: ۷۳۶۰۲۳
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۲ 18 April 2019

تابناک فارس به نقل از روابط عمومی سپاه فجر استان فارس سردار سرتیپ دوم سید هاشم غیاثی با تبریک فرارسیدن بیست و نهم فروردین روز ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: امروز و به برکت انقلاب اسلامی ارتش جمهوری اسلامی ایران یکی از قدرتمندترین و مستقل ترین نیروهای نظامی در منطقه و جهان است و این قدرت روزافزون از روحیه انقلابی پرسنل و ولایتمداری کادر جهادی این نیرو سرچشمه می گیرد.
فرمانده سپاه فجر با بیان اینکه خودکفایی یکی از مهم ترین نقاط قوت یک نیروی نظامی در جهان امروز است، گفت: تلاش افسران و نخبگان جوان ارتش جمهوری اسلامی ایران برای خودکفایی بخصوص در زمینه طراحی و ساخت سلاح ها و تجهیزات دفاعی به الگویی برای ارتش های جهان اسلام تبدیل شده است.
وی با گرامیداشت یاد و خاطره شهید سپهبد علی صیاد شیرازی گفت: این شهید بزرگوار شاخص و نمونه عینی نیروهای مومن ، انقلابی و ولایتمدار در ارتش جمهوری اسلامی ایران است و بهترین الگو برای افسران جوان این نیروی انقلابی برای خدمت خالصانه و سعادتمندانه در دنیا و آخرت است.
غیاثی با بیان اینکه ایجاد شکاف و اختلاف بین نیروهای مسلح همواره یکی از محورهای مورد طمع دشمنان انقلاب اسلامی بوده است، گفت: تلاش دشمنان انقلاب اسلامی برای ایجاد شکاف و اختلاف همواره محکوم به شکست است و امروز سپاه و ارتش به مثابه ید واحده و بازوی قدرتمند نیروهای مسلح برای حراست و دفاع از انقلاب اسلامی و ملت ایران هستند.
وی به هماهنگی و تعامل سپاه و ارتش در امدادرسانی به آسیب دیدگان سیل در مناطق مختلف کشور اشاره کرد.
فرمانده سپاه فجر با بیان اینکه نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران برای پاسخگویی به هر نوع تهدید آمادگی کامل دارند، گفت: فرزندان انقلاب اسلامی در ارتش و سپاه پاسداران در تبعیت کامل از رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظله العالی)، با روحیه بسیجی، عاشورایی و جهادی و تکیه بر قدرت الهی در عرصه دفاعی، مقابله با تهدیدات و خدمت رسانی به مردم آماده جانفشانی و ایثار هستند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار