رییس کمیسیون برنامه و بودجه شورای‌شهر شیراز گفت: عده‌ای از شفافیت در شهرداری این شهر هراس دارند.
کد خبر: ۷۳۵۷۹۰
تاریخ انتشار: ۲۸ فروردين ۱۳۹۸ - ۲۱:۴۹ 17 April 2019

تابناک فارس به نقل از ایلنا: سید عبدالرزاق موسوی در جلسه علنی شورای شیراز با قرائت تذکری خطاب به شهردار شیراز گفت: نباید از اینکه مردم به اطلاعات ضروری دسترسی پیدا کنند، نگرانی داشته باشیم.

او ادامه داد: روزهای آغازین سال جدید بنای ما بر این است که در حوزه نظارت تلاش بیشتری داشته باشیم، انتظار داریم شهردار و مدیران شهرداری در اجرای مصوبات شورای‌شهر و قوانین و مقررات و به‌ویژه رعایت حقوق مردم و به صورت اخص تسهیل و تسریع در ارائه خدمات توجه جدی داشته باشند .

این عضو شورای شیراز گفت: سال گذشته موضوع بارگذاری اطلاعات ضروری شهروندان در ۱۷ مورد شورای شهر مصوبه‌ای داشت و به شهردار ابلاغ شد .

رییس کمیسیون برنامه و بودجه شورای‌شهر شیراز با اشاره به راه اندازی سامانه شفافیت در شهرداری شیراز افزود: به رغم راه اندازی سامانه شفافیت از بارگذاری اطلاعات خبری نیست و ظاهرا عده‌ای از شفافیت در شهرداری می‌ترسند .

موسوی افزود: اگر در فرایند و روند امور مشکلی نداریم نباید از اینکه مردم به اطلاعات ضروری دسترسی پیدا کنند، نگرانی داشته باشیم .

موسوی از شهردار شیراز خواست که دستور بارگذاری اطلاعات پیش بینی شده، در سامانه شفافیت را صادر کند و از رسانه‌ها و افکار عمومی نیز درخواست کرد که شفافیت را به‌عنوان یک مطالبه عمومی دنبال کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار