نخستین مرکز فرهنگیان اندیشه ورز کشور در استان فارس با حضور وزیر آموزش و پرورش به بهره برداری رسید.
کد خبر: ۷۳۵۷۸۳
تاریخ انتشار: ۲۸ فروردين ۱۳۹۸ - ۲۱:۱۲ 17 April 2019

تابناک فارس به نقل از باشگاه خبر نگاران:نخستین مرکز فرهنگیان اندیشه ورز کشور در استان فارس با حضور وزیر آموزش و پرورش به بهره برداری رسید.

سید محمد بطحایی در حاشیه افتتاح اولین مرکز فرهنگیان اندیشه ورز کشور در فارس، گفت: بسیار خرسندم که اولین بازدید من در سفر به استان فارس از این مرکز به عنوان مرکز فرهنگیان اندیشه ورز انجام می‌شود.

وی افزود: اینکه استان فارس پس از وزارتخانه، اولین استانی است که این تشکیلات را برای استفاده از ظرفیت تشکّلهای فرهنگیان پیش بینی نموده نیز جای خرسندی دیگر است و امیدورام این بدعت نو در همه استان‌ها و حتی شهر‌های سراسر کشور انجام شود.

بطحایی تاکید کرد: با این اقدام تشکلّهای معلمان در یک محل جمع شده و در مورد مسائل آموزش و پرورش و یافتن راه کار‌های برون رفت از مسائل به گفتگو می‌نشینند و ما نیز می‌توانیم از این راه کار‌ها بهره‌مند شویم.

تشکل‌های رسمی صنفی فرهنگیان فارس از مرکز فرهنگیان اندیشه ورز فارس به منظور بحث و تبادل نظر در مورد مسائل حوزه آموزش و پرورش استفاده می‌کنند.

محمد بطحائی عصر امروز به منظور دیدار با فرهنگیان و افتتاح چند پروژه آموزشی، پرورشی و فرهنگی وارد شیراز شد.

وزیر آموزش و پرورش در ابتدای سفر خود با حضور در گلزار شهدای شیراز، به مقام شامخ شهدا ادای احترام کرد.

دیدار با نماینده، ولی فقیه در فارس و امام جمعه شیراز، جلسه با نمایندگان تشکل‌های صنفی معلمان، جلسه با رؤسای ادارت آموزش و پرورش سراسر فارس و نماینگان مردم فارس در مجلس شورای اسلامی، دیدار با جمعی از فرهنگیان استان، حضور در برنامه زنده تلویزیونی از دیگر برنامه‌های وزیر آموزش و پرورش در این سفر است.

دکتر قدمی معاون وزیر و رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی کشور، دکتر رخشانی‌مهر معاون وزیر و رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور، رحیمی مشاور قائم مقام وزیر آموزش و پرورش و آذر کیش مدیرکل دفتر آموزش دوره دوم متوسطه کاردانش وزارت آموزش و پرورش، بطحائی را در سفر به استان فارس همراهی می‌کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار