رئیس شورای شهر شیراز گفت: ارتش و سپاه مقابله با هر تهدیدی اعم از تروریستی، طبیعی و یا نظامی را در دستورکار خود قرار داده اند.
کد خبر: ۷۳۵۷۷۹
تاریخ انتشار: ۲۸ فروردين ۱۳۹۸ - ۲۰:۵۹ 17 April 2019

تابناک فارس به نقل از باشگاه خبرنگاران:احمد رضا دستغیب رئیس شورای شهر شیراز ،عصر چهارشنبه در صحن علنی شورای شهر شیراز گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و ارتش جمهوری دو بازوی توانمند نظام اسلامی در دستیابی به آرمانهای بزرگ مردم ایران است که فلسفه وجود آنان در قانون اساسی تصریح شده است.

وی افزود: در عرصه حکمرانی، امنیت موضوعی چند بعدی و فراتر از پاسداری از مرزهای فیزیکی کشور است و با همین استدلال، امروز نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران مأموریت‌های اجتماعی، امدادی و حتی عمرانی به دوش می‌کشند.

رئیس شورای شهر شیراز تصریح کرد: حادثه سیل نوروزی در ۸ استان کشور و شهر شیراز شاهد صادقی از اهتمام نیروهای مسلح از جمله ارتش و سپاه در امدادرسانی به مردم کشور بود.

دستغیب یادآور شد: گزارش‌های مردمی در فضای مجازی از تلاش ارتشیان غیور و پاسداران شجاع در امدادرسانی و بازسازی مناطق سیل‌زده با تجهیزات سنگین زمینی و هوایی بیانگر تلاشی مضاعف و صادقانه از افسران و سربازان لایق ارتش و سپاه است.

وی ادامه داد: ارتش و سپاه مقابله با هر تهدیدی اعم از تروریستی، طبیعی و یا نظامی را در دستورکار خود قرار داده و امروز که مرزهای کشور در آرامش هستند، نیروهای مسلح در برابر تهدیدات طبیعی همچون سیل و زلزله غفلت نکرده و از بدو حوادث در صحنه حضور داشته و چتر حمایت خود را بر سر هم‌وطنان پهن کرده‌اند.

رئیس شورای شهر شیراز یادآور شد: در چنین شرایطی که نیروهای مسلح در کنار مردم، مشغول امدادرسانی در غرب کشور بودند، رئیس جمهور آمریکا در اقدامی نسنجیده و دور از عرف دیپلماتیک، سپاه پاسداران را که نقش یکی از بازوان کارآمد نظام اسلامی بازی می‌کند، را در لیست گروه‌های تروریستی قرار داده است.

وی ادامه داد: حمایت آحاد مختلف مردم و جناح‌های سیاسی از سپاه پاسداران و وحدتی که حول مقابله با رفتار رئیس جمهور آمریکا صورت گرفت، نشان داد هیچ یک از اصول قانون اساسی و ارکان نظام اسلامی قابل معامله نیست.

دستغیب افزود: حضور شایسته برادران پاسدار در مناطق سیل‌زده غرب و حتی در سیل شیراز بدور از هرگونه جناح بندی سیاسی نشانگر ارزش‌های مردمی این یگان نظامی سرافراز در کشور است.

رئیس شورای اسلامی شهر شیراز تاکید کرد: مردم کشور نیز قدر تلاش‌های فرزندان خود در سپاه و ارتش را می‌دانند و بواسطه حاکمیت امنیت در کشور سپاسگزار تلاش‌های آنان هستند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار