مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای خوزستان گفت: شدت آب در جاده اهواز - آبادان به میزانی است که امکان خطر برای خودروها وجود دارد و به همین علت تردد در این محور همچنان امکان‌پذیر نیست.
کد خبر: ۷۳۵۴۳۸
تاریخ انتشار: ۲۷ فروردين ۱۳۹۸ - ۲۰:۲۴ 16 April 2019

غلامعباس بهرامی نیا، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خوزستان با اشاره به افزایش سطح آب در محور آبادان-اهواز و بالعکس طی چند روز گذشته، گفت: شدت آب در این محورها به میزانی است که امکان خطر برای خودروها به ویژه وسایل نقلیه سبک وجود داشت به همین دلیل از روز گذشته، تردد در این مسیر ممنوع اعلام شد.

وی با بیان اینکه مقدار قابل توجهی از آب موجود در محور آبادان به اهواز به سمت تالاب شادگان درحال حرکت است، تأکید کرد: تا زمانی که سطح آب در این محور فروکش نکند، مسدود باقی خواهد ماند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خوزستان ادامه داد: بازنگه داشتن آبروهای زیرزمینی و پل ها در محور آبادان به اهواز از جمله اقدامات انجام شده توسط نیروهای راهداری و حمل و نقل جاده ای استان است.

بهرامی نیا با بیان اینکه گفت: در محور آبادان-ماهشهر نیز تاکنون مشکل خاصی ایجاد نشده است و شرایط در این محور نیز به میزان آب هدایت شده به این سمت بستگی دارد. در این محور نیز باز بودن آبروهای زیرزمینی و پل ها بررسی شده است.

 

منبع: فارس

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار