فرمانده سپاه احمد بن موسی در شیراز، گفت: همزمان با عید نیمه شعبان، راهپیمایی بزرگ منتظران ظهور با عنوان "حماسه حضور به سوی ظهور" در شیراز برگزار می‌شود.
کد خبر: ۷۳۴۹۹۲
تاریخ انتشار: ۲۶ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۷ 15 April 2019

تابناک فارس به نقل از ایسنا: سرهنگ مرتضی خسروانی دوشنبه 26 فروردین در همایش هیئات مذهبی، ائمه جماعات و فرماندهان پایگاه‌های مقاومت بسیج شیراز، گفت: راهپیمایی منتظران ظهور ساعت 10 صبح نیمه شعبان از چهار راه غدیر شروع شده و به حرم شاه‌چراغ نیز ختم می‌شود .

خسروانی گفت: شناخت امام عصر(عج) تنها نباید به این چند روز مختص باشد، بلکه باید فرهنگ انتظار عمومیت پیدا کند و به عنوان یک فرهنگ در جامعه نهادینه شود .

او ادامه داد: باید به موضوع مهدویت و امام عصر(عج) همواره توجه شود و بدانیم که طولانی شدن غیبت امام عصر(عج) موجب بروز شبهات و اختلاف بیشتر در مذاهب اسلام می‌شود .

این مقام نظامی با تاکید بر اینکه باید در راستای تبیین فرهنگ مهدویت در میان جوانان جامعه اسلامی، برگزاری جشن‌های خیابانی و مردمی رونق گیرد، افزود: دشمنان اسلام به دنبال تحریف مهدویت بوده و در این زمینه از هیچ کاری دریغ نمی کنند .

فرمانده سپاه احمد بن موسی شیراز بیان داشت: مسلمانان با وحدت و یکپارچگی وظایف خود را در زمان غیبت در قبال مهدویت انجام داده و باید از این باور دینی در مقابل تهاجم دشمنان پاسداری کنند .

خسروانی یادآور شد: باید موضوع مهدویت را در جامعه نهادینه کنیم و نباید به زبان تنها ظهور و فرج امام عصر(عج) را از خداوند بخواهیم، بلکه باید اعمال و رفتار ما موجب این امر شود .

فرمانده سپاه احمد بن موسی شیراز، خاطرنشان کرد: فرج آن حضرت در واقع فرج و گشایش در گرفتاری‌ های انسان‌هاست، چراکه اهل‌بیت(ع) نیازی به ما ندارند و ما نیاز به آنها داریم و باید در این امر بکوشیم .

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار