محمد مهدی قاسمی رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان فارس از آغاز به کار پانزدهمین نمایشگاه بین اللملی کشاورزی، ماشین آلات، نهاده‌ها و آبیاری به عنوان بزرگترین نمایشگاه کشاورزی کشور در روز سه‌شنبه ۲۷ فروردین ماه در شیراز خبر داد.
کد خبر: ۷۳۴۷۸۱
تاریخ انتشار: ۲۶ فروردين ۱۳۹۸ - ۰۷:۲۴ 15 April 2019

وی یادآور شد: در کشور سالیانه در ۵ شهر تهران، مشهد، تبریز، اصفهان و شیراز نمایشگاه کشاورزی برگزار می‌شود که این نمایشگاه با توجه به مساحت و تعداد شرکت کنندگان بزرگترین نمایشگاه محسوب می‌شود.

 

قاسمی افزود: در این نمایشگاه ۱۷۵ شرکت ایرانی و خارجی حضور دارند که به جز حضور مستقیم شرکت DLG از کشور آلمان، نمایندگان شرکت‌های خارجی از کشور‌های آسیایی و اروپایی هستند.

 

وی تصریح کرد: ۲۰ هزار مترمربع فضا به این نمایشگاه اختصاص داده شده که شامل ۱۷ هزار متر مربع فضای مسقف و ۳ هزار متر مربع فضای باز نمایشگاهی است.

 

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان فارس تاکید کرد: کارشناسان این سازمان در روز‌های برپایی نمایشگاه حضور فعال داشته و در دو غرفه در سالن‌های ملاصدرا و حافظ به بازدیدگان کنندگان مشاوره علمی، فنی و تخصصی ارائه می‌دهند.

 

قاسمی تصریح کرد: ۴ کارگاه آموزشی با عنوان‌های اهمیت خاک و منابع آبی در شرایط کنونی، عوامل تعیین کننده شرکت در بازار غیررسمی آب و تمایل به پرداخت آب‌های زیرزمینی، مقایسه روش‌های ارزیابی آبیاری و تحلیل خاک و عملکرد آن در تنش‌های محیطی توسط استادان و مدرسان آلمانی برای محققان، کارشناسان، بهره برداران پیشرو و دیگر علاقه‌مندان به رشته‌های مربوطه با همکاری اتاق بازرگانی شیراز تشکیل می‌شود.

 

پانزدهمین نمایشگاه بین المللی کشاورزی، ماشین‌آلات، نهاده‌ها و آبیاری بعدازظهر سه شنبه ۲۷ فروردین در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی فارس آغاز به کار می‌کند و تا روز جمعه ۳۰ فروردین از ساعت ۱۵ تا ۲۱ پذیرای بازدید کنندگان است.

برچسب ها: نمایشگاه ، کشاورزی ، شیراز
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار