رئیس دانشگاه علوم پزشکی جهرم از پلمب شدن ۲۲ مرکز توزیع و عرضه مواد غذایی غیر بهداشتی در بازرسی‌های این دانشگاه خبر داد.
کد خبر: ۷۳۴۶۰۸
تاریخ انتشار: ۲۵ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۸ 14 April 2019

تابناک فارس به نقل از باشگاه خبرنگاران: محمد رحمانیان رئیس دانشگاه علوم پزشکی جهرم اظهار کرد: در بازرسی‌های ۳۰ روزه نوروز امسال دانشگاه علوم پزشکی جهرم از مراکز عرضه و توزیع مواد غذایی در شهرستان جهرم، ۲۲۱ اخطار بحرانی و غیر بحرانی از سوی مراجع قضایی برای این مراکز متخلف صادر که ۲۲ مورد آن پلمب و تعطیل شده است.

وی با اشاره به ۵ هزار و ۹۱۶ بازرسی صورت گرفته از مراکز، اماکن بین راهی و سامانه‌های آبرسانی از ۲۰ اسفند ماه ۹۷ تا ۲۰ فروردین ۹۸ در شهرستان ادامه داد: در این بازرسی‌های انجام گرفته ۲۴۷ نمونه مواد غذایی مورد بررسی قرار گرفت که موجب کشف و معدوم سازی ۹ هزار و ۵۲۶ کیلو گرم مواد غذایی غیر بهداشتی در شهرستان شد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی جهرم گفت: تمام بازرسی‌ها بصورت شبانه روزی توسط کارشناسان بهداشت محیط دانشگاه صورت گرفته که هدف اصلی آن ایجاد اطمینان در بهداشت عمومی شهرستان و برقراری آرامش برای مردم بوده است.

به گفته وی ۲۲۵ نمونه آب برای سنجش سلامت انجام گرفته و تعداد کلرسنجی آب و سنجش با تجهیزات پرتابل به ترتیب ۳۹۳۶ و ۲۷۸۱ مورد بوده است.

محمد رحمانیان تعداد رسیدگی به شکایات مردمی در این ایام را ۷۵ مورد دانست و بیان کرد: مردم می‌توانند هر گونه تخلف بهداشتی را به سامانه شکایات تلفنی ۱۹۰ اعلام کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار