عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: اقدام آمریکا علیه سپاه پاسداران را مایه شرمساری دانست و اظهار داشت: مردم جهان شاهد این بودند که رئیس جمهور بی خرد آمریکا سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را در لیست تروریست ها قرار داد که به نوعی مایه شرمساری است.
کد خبر: ۷۳۴۵۲۰
تاریخ انتشار: ۲۵ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۷ 14 April 2019

تابناک فارس به نقل از حوزه:حجت الاسلام والمسلمین علی اکبر کلانتری اقدام آمریکا علیه سپاه پاسداران را مایه شرمساری دانست و اظهار داشت: مردم جهان شاهد این بودند که رئیس جمهور بی خرد آمریکا سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را در لیست تروریست ها قرار داد که به نوعی مایه شرمساری است.

وی افزود: خنده دار است رئیس جمهوری که خود حامی تروریست است و کشوری که در همه فعالیت های تروریستی نقش دارد، نهادی مانند سپاه پاسداران انقلاب اسلامی که با گروهک های تروریستی مبارزه می کند را تروریست اعلام کند.

عضو مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: یکی از تبعات قلمداد کردن سپاه در لیست تروریست ها این است که از این پس نیروهای آمریکا در منطقه همیشه باید در حالت ترس و دلهره باشند، نیروهای آمریکا پیش از این نیز نشان داده بودند که بسیار ترسو هستند.

وی خاطرنشان کرد: اقدام آمریکا قطعا در جهان، منطقه غرب آسیا و کشور های همسایه منجربه افزایش محبوبیت سپاه خواهد شد در کشور نیز منجر به اتحاد و وحدت شده است.

حجت الاسلام والمسلمین کلانتری ادامه داد: این اقدام آمریکا موجب اعلام حمایت اقشار مختلف نظامی و دولتی از سپاه پاسداران شده است.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار