امام جمعه سپیدان با بیان اینکه مسئولان باید در برابر جسارت آمریکا اقداماتی انجام دهند، گفت: سپاه به هر آنچه وظیفه خود بوده عمل کرده و دولت و مجلس نیز باید اقدامات عملی را در برابر این جسارت انجام دهند.
کد خبر: ۷۳۴۳۷۰
تاریخ انتشار: ۲۵ فروردين ۱۳۹۸ - ۰۸:۳۰ 14 April 2019

تابناک فارس به نقل از حوزه:حجت الاسلام سید عبدالرحمن موسی انور اقدام آمریکا علیه سپاه پاسداران را بسیار مضحک دانست و اظهار داشت: اینکه آمریکا نهادی مردمی مانند سپاه پاسدارن را که به همه مظلومان یاری می رساند در لیست تروریستی قرار دهد کار احمقانه ای است.

وی با تاکید بر اینکه سپاه پاسداران از زمان تاسیس، همیشه با تروریست ها درحال مبارزه بوده است، افزود: افرادی مانند ترامپ و نتانیاهو که خود منشاء تروریست در دنیا هستند، نهادی مانند سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را تروریست قلمداد می کنند.

امام جمعه سپیدان، اقدام آمریکا علیه سپاه را نشانه روح وحشی گری نظام آمریکا دانست و تصریح کرد: اینکه آمریکا، سپاه پاسداران را در لیست تروریستی قرار می دهد به این معنا است که سپاه کار خود را به خوبی انجام داده است و در مسیر حق حرکت می کند.

وی با اشاره به اینکه مسئولان باید در برابر جسارت آمریکا اقداماتی انجام دهند، خاطرنشان کرد: سپاه به هر آنچه وظیفه خود بوده عمل کرده و دولت و مجلس نیز باید اقدامات عملی را در برابر این جسارت انجام دهند.

حجت الاسلام موسوی انور تصریح کرد: دشمنان به دنبال تغییر نظام هستند، و وظیفه دولت این است که اقدامات متقابلانه نیز انجام دهند.

وی با اشاره به اینکه همه باید پشتیبان سپاه باشند، ابراز کرد: همه فعالیت های سپاه در طبق اخلاص است، هرچه دشمنی دشمنان بیشتر می شود مثمر ثمر واقع شدن سپاه نیز بیشتر می شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار