حجت الاسلام والمسلمین مهدی آقائی:آمریکا تا کنون هرکاری که می توانست برای محدود کردن سپاه انجام داده بود وموفق نشده بود ولی با این حماقت ترامپ،اکنون دست ایران برای هرگونه اقدامی علیه نیروهای تروریستی آمریکا باز شد ولذا اگر تا دیروز آمریکائی ها در منطقه با دیدن شیربچه های سپاه در دریا ،لباس خود را خیس می کردند، از امروز به بعد خواب راحت در منطقه نخواهند داشت وباید فکر خروج از منطقه باشند.
کد خبر: ۷۳۴۰۱۶
تاریخ انتشار: ۲۴ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۰ 13 April 2019

تابناک فارس به نقل از مرودشت نا:حجت الاسلام والمسلمین مهدی آقائی در خطبه های این هفته خودفرا رسیدن اعیاد شعبانیه ومیلاد باسعادت حضرت علی اکبر(روز جوان)را تبریک وتهنیت گفت.
آقائی در ادامه ضمن تبریک میلاد با سعادت حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام و روز پاسدار، اقدام آمریکا در خصوص قرار دادن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در لیست گروه های تروریستی را محکوم و اعلام کرد این اقدام آمریکا نشانگر عمق کینه و دشمنی با انقلاب اسلامی و مردم انقلابی ایران است.
خطیب جمعه مرودشت با بی اثر دانستن این گونه اقدامات خصمانه دشمن گفت: شیرمردان دلاورسپاه پاسداران ایران با وحدت و همدلی همواره توطئه های مختلف دشمن را خنثی نموده و این بار هم به توفیق الهی و به مدد عنایات ائمه اطهار (ع) و تحت فرماندهی معظم کل قوا و همکاری مردم عزیز کشور این ترفند را خنثی و دشمن را ناکام خواهند گذاشت..
وی ادامه داد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی یک نهاد برآمده از متن مردم و دارای پایگاه اجتماعی گسترده در کشور می باشد و این نهاد همواره مورد حمایت مردم ایران بوده و خواهد بود.
آقائی در ادامه ضمن محکوم نمودن اقدام حماقت آمیزرئیس جمهور آمریکادر خصوص تروریسم خواندن سبزپوشان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی که برای جلب رضایت صهیونیسم ها بود،بیان داشت:بزرگترین عقده آمریکا از توانمندی های سپاه می باشدکه از دهه نخست انقلاب به عنوان سپر امنیتی ودفاعی کشور در برابر هرگونه کودتا وآشوب وتحمیل جنگ ویا مقابله با هرگونه تحریم های ظالمانه وخودکفائی نظامی وتامین قدرت بازدارندگی خوش درخشیده است.
وی تصریح کرد:آمریکا از هرفرصتی(از وقوع سیل ولزله وحوادث طبیعی وغیرمترقبه گرفته تا…) برای ایجاد شکاف در بین جامعه استفاده می کندواین در حالی است که نیروهای سپاه در حوادث اخیر سیل کشور به سرعت در کنار مردم قرار گرفته ومتواضعانه حاضر هستند جان خود را در مسیر سیلاب وامنیت مردم منطقه بگذارندواین خود شکست توطئه آمریکایی ها در ایجاد شکاف بین نظام مقدس جمهوری ومردم را به همراه داشته است.
آقائی از موارد دیگر ترس آمریکا ئی ها از سبز پوشان سپاه به موضوع اشراف واقتدار کامل سپاه وجریان های مردمی وابسته به آن در جهان اسلام به آمریکا ومقرهای آمریکائی در خاورمیانه وخلیج فارس وعراق وسوریه وحاشیه جنوبی خلیج فارس ونا امنی منطقه برای آن ها که خفت وخاری در دنیا برای آنان به جا گذاشته است اشاره نمود.
وی خنثی کردن نقشه های آمریکا در ۱۵سال گذشته تاکنون برای رشد تروریسم در غرب آسیا وتسلط بر منافع کشورهای همسایه وتجزیه جهان اسلام وافزایش امنیت صهیونیست ها ودولت سازی برای رژیم جعلی صهیونیستی توسط دلاورمردان سپاه را از دیگر دلایل ناراحتی آمریکا از سپاه قلمداد نمود.
خطیب جمعه مرودشت در ادامه بهم ریختگی وعجز ارتش آمریکا در مقابل یک سردار سپاه ایران وتامین امنیت در آب های بین المللی خلیج فارس که شاه راه عبور کشتی های مختلف دنیا بوده وبرگ برنده آمریکا برای دوشیدن ملت ها بود ،که به برکت حضور مقتدرانه سپاه در خلیج فارس این امنیت به حد مطلوب خود رسیده است را از دلایل دیگر هراس ترامپ از سپاه دانست.
وی در ادامه افزود:کل بدهی کشور آمریکا در دنیا ۲۲هزار میلیارد دلار می باشد که یک سوم آن(حدود ۷هزار میلیارد دلار)توسط سه دولت بوش واوباما وترامپ در منطقه برای تجدید استیلای آمریکا هزینه شده است ولی چیزی جز قدرتمندی محور مقاومت از افغانستان تا سواحل مدیترانه در مرز اسرائیل وتنگه باب المندب عائدشان نگردیده است واین خود نیز از دیگر دلایل هراس آمریکا از سبزپوشان مقتدر سپاه می باشد.
آقائی افزود: بزرگترین دستاورد سپاه در حوزه هوا فضا که مثل خاری در چشم آمریکا وصهیونسیت می باشد، ،ساخت وراه اندازی موشک های مختلف با بردهای کوتاه ومتوسط وبلندوقدرت پیشگیری وبازدارندگی ایران اسلامی در دنیا هست که از دیگر دلایل هراس آمریکا از سپاه قلمداد می گردد.
وی عملیات های انجام شده توسط موشک های نیروی هوافضای سپاه تا قبل از حوادث تروریستی در اهوازومجلس تهران را،تنها کمک تجهیزاتی ومستشاری به کشورهای سوریه وعراق عنوان کرد ولی پاسخ دندان شکن سپاه به این مزدوران در آغوش آمریکا وچند کیلومتری مقر آمریکائی ها در شرق فرات با شلیک مستقیم موشک را که چیزی جز حقارت وشکست نصیب آمریکا نکرد را از دلایل دیگر هراس ترامپ از سپاه دانست .
خطیب جمعه مرودشت در ادامه به پیامدهای حماقت ترامپ در جهت تروریسم خواندن سپاه ایران اسلامی اشاره نمود وافزود: آمریکا تا کنون هرکاری که می توانست برای محدود کردن سپاه انجام داده بود وموفق نشده بود ولی با این حماقت ترامپ،اکنون دست ایران برای هرگونه اقدامی علیه نیروهای تروریستی آمریکا باز شد ولذا اگر تا دیروز آمریکائی ها در منطقه با دیدن شیربچه های سپاه در دریا ،لباس خود را خیس می کردند، از امروز به بعد خواب راحت در منطقه نخواهند داشت وباید فکر خروج از منطقه باشند.
وی تصریح کرد:شبکه راشا تودی اقدام آمریکا در حمایت از نتانیاهودر مقابل ایران وتروریسم خواندن سپاه را کاری جز شلیک به پای خود عنوان کرده است وعرضه داشته که اشتباه محاسباتی تیم ترامپ باعث خواهد شد تا جان هزاران سرباز آمریکائی در خاورمیانه وآسیا به خطر افتد.
آقائی به طور کلی پیامد داخلی این حماقت ترامپ در جهت تروریسم خواندن نام سپاه را انسجام بیشتر مردم با نظام ونیروهای مسلح خود وبه ویژه سبزپوشان سپاه قلمداد نمود وافزود:ای آمریکا بدان که ملت ایران اسلامی هرگز فرزندان خود را در سپاه تنها نخواهد گذاشت وهمه ما به عنوان یک پاسدار تا آخرین لحظه در کنار این نهاد مقدس خواهیم بود.واز پیامدهای خارجی این حماقت به انزوای بیشتر وشکست آمریکا در خاورمیانه اشاره نمود.
وی در پایان از ارسال کمک های مردمی به مناطق سیل زده واعزام تعدادی از جوانان و راه انداز موکب های مردمی خبر داد وافزود:از طرف مردم شهرستان مرودشت موکبی در مناطق سیل زده خوزستان برپا گردیده واز امروز شروع به پخت وپز برای مردم این منطقه خواهد نمود .
آقائی ضمن تشکر از متولیان برپائی موکب های مردمی در جهت کمک به سیل زدگان حادثه اخیر کشور،از مردم تقاضا داشت که کمک های خود به مردم مناطق سیل زده را از طریق مبادی ذیربط فراموش نکنند.
شایان ذکر است که در جهت محکوم نمودن اقدام اخیر رئیس جمهور آمریکا مبنی بر تروریسم خواندن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ،نمازگزاران بعد از پایان نماز اقدام به راهپیمائی وشعار علیه آمریکای جنایتکار وایادی استکبار نمودند.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار