مدبر با اشاره به اینکه ما به سپاهیان خود افتخار کرده و این جوانان غیور را در برابر شیطان بزرگ تنها نمی‌گذاریم، گفت: مردم حمایت خود را از عمارهای زمان اعلام می‌کنند.
کد خبر: ۷۳۴۰۱۴
تاریخ انتشار: ۲۴ فروردين ۱۳۹۸ - ۰۹:۳۰ 13 April 2019

تابناک فارس به نقل از فارس:حجت‌الاسلام محمدحسین مدبر در خطبه‌های نمازجمعه جهرم با اشاره به سیاست‌های خصمانه دولت آمریکا در تروریست خطاب کردن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، اظهار داشت: چنانچه پیش از اقدام آمریکا در تروریست خواندن سپاه به این مجموعه احترام می‌گذاشتیم اکنون قاطعانه از سپاه حمایت کرده و در دل و جان ما قرار دارد.

وی با اشاره به اینکه دولت آمریکا تروریست بوده و نباید دیگران را تروریست بخواند، افزود: 40 سال است که سپاه خار چشمان اسراییل بوده و حافظ جان مردم و نظام اسلامی است.

امام جمعه جهرم با اشاره به اینکه موشک‌های نقطه زن سپاه ابهت آمریکا را لکه‌دار و نابود کرده است، گفت: مگر سپاه نبود که در اعماق دریا سربازان آمریکایی را به دام انداخت و آن‌ها را به گریه کردن وادار کرد.

وی اجرای پروژه‌های متعدد عمرانی توسط سپاه را عاملی برای عصبانیت دشمنان دانست و اذعان کرد: هنوز رشادت‌های رزمندگان در دوران دفاع مقدس را به یاد داریم چرا که امنیت امروز ما برگرفته از این رشادت‌ها است.

مدبر با اشاره به اینکه ما به سپاهیان خود افتخار کرده و این جوانان غیور را در برابر شیطان بزرگ تنها نمی‌گذاریم، گفت: مردم حمایت خود را از عمارهای زمان اعلام می‌کنند.

خطیب نمازجمعه لامرد در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به روز دندان‌پزشک و تشکر از دندان پزشکان جهرمی بابت کمک به مناطق سیل‌زده کشور، گفت: فارس به عنوان استان معین خوزستان انتخاب شده که روزانه باید 40 هزار غذا برای سیل‌زدگان آماده کند.

وی بااشاره به اینکه این ایام می‌گذرد و کسانی سربلندند که از مال خود انفاق کنند از مردم شهرستان جهرم خواست تا همچون گذشته به حمایت از هم‌نوعان و محرومان ناشی از سیل اقدام کنند.

امام جمعه جهرم همچنین با اشاره به لزوم برگزاری جشن‌های مردمی نیمه شعبان نیز گفت: در وصیت‌نامه امام جمعه فقید شهرمان به برگزاری مناسبت‌هایی همچون غدیر، عاشورا و نیمه شعبان تاکید شده و از مسوولان و مردم استدعا دارم نگذارند این جشن‌ها کمرنگ و به فراموشی سپرده شود.

وی با اشاره به اینکه این جشن‌ها در واقع یک نحوه اعلام آمادگی و منتظر بودن برای حضرت مهدی(عج) است، گفت: ارگان‌ها، ادارات، مسوولان و جوانان باید پای کار بیایند و همچون گذشته در کوچه‌ها، معابر، مساجد و امامزادگان جشن‌ها را برپا کنند.

مدبر همچنین به 29 فروردین روز ارتش جمهوری اسلامی اشاره کرد که به فرموده امام خمینی(ره) این ارتش در خدمت مردم و منافع ملی است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار