امام‌جمعه لامرد گفت:حسین‌زاده بیان داشت: اگر آمریکا به این مسائل ادامه دهد انتقام سختی خواهیم گرفت.
کد خبر: ۷۳۴۰۱۳
تاریخ انتشار: ۲۴ فروردين ۱۳۹۸ - ۰۹:۰۰ 13 April 2019

تابناک فارس به نقل از فارس:حجت‌الاسلام علی حسین‌زاده در نخستین اقامه نماز جمعه شهر خود به‌عنوان امام‌جمعه جدید شهر لامرد با اشاره به وقوع سیل در چند استان کشور اظهار داشت: باید به تذکرات پیش از وقوع سیل توجه کرد چراکه برابر آمار اولیه بالای ۳۰ هزار میلیارد تومان خسارات به استان‌های سیل‌زده کشور وارد شده است.

وی افزود: از نیروهای جهادی و جوان که در مناطق سیل‌زده حضور پیدا کردند تشکر می‌کنم چرا که این حضور یکی از مصادیق جهاد کبیر است.

امام‌جمعه لامرد با اشاره به خشک‌سالی‌های چند سال گذشته در کشور گفت: باران‌ رحمت الهی باعث تقویت سفره‌های زیرزمینی شده و بیشتر سدهای کشور بالای ۷۰ درصد آب دارد.

حسین‌زاده با اشاره به کمک‌های مردم به سیل‌زدگان کشور گفت: روحیه وحدت و هم‌افزایی که در میان آحاد مردم در هنگام وقوع سیل ایجاد شد قابل تقدیر و ستایش است.

وی با اشاره به اقدام اخیر رئیس‌جمهور آمریکا در تروریستی خواندن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: با این اشتباه راهبردی رئیس‌جمهور آمریکا آحاد مردم و مسوولان علیه آمریکا بسیج شدند و اعلام کردند که سپاهی هستند.

امام‌جمعه لامرد با اشاره به اینکه آمریکا با این اقدام امنیت خود را در سطح منطقه بیشتر به خطر انداخت، تاکید کرد: با نیروهای تروریستی آمریکا برخورد شدید خواهد شد چرا که درنبرد تمدنی علیه استکبار هستیم.

وی خاطرنشان کرد: سپاه آن‌چنان در دل ملت و ملت‌های مظلوم منطقه رشد کرده است که یک الگوی مقاومت، مبازره و شجره طیبه است.

حسین‌زاده بیان داشت: اگر آمریکا به این مسائل ادامه دهد انتقام سخت خواهیم گرفت.

خطیب جمعه لامرد بابیان اینکه اگر به اینجا رسیده‌ایم به برکت مجاهدت‌های رزمندگان بوده است تصریح کرد: نباید مجاهدت‌های گذشتگان فراموش شود و در جریانات سیاسی اصول را از دست دهیم.

وی دربخش دیگر سخنان خود با تجلیل از خدمات 36 حجت‌الاسلام شهیدی امام‌جمعه سابق لامرد، گفت: افتخار این را دارم که خادم مردم باشم و برای خدا آمده‌ام؛ راهبرد ما دیدن لامرد در تمدن نوین اسلامی است اما روش این راهبرد، وحدت است.

حسین‌زاده ادامه داد: در قرارگاه فرهنگی شهرستان لامرد علاوه بر نیاز به وحدت به همه نیروها به‌ویژه جوانان بیشتر توجه خواهد شد و تا آخرین لحظه برای اسلام و انقلاب کار می‌کنیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار