امام جمعه داراب گفت:قرار دادن سپاه در لیست روریستی از سوی ترامپ، یک نامردی تمام عیار است چرا که پس از گذشت سه دهه از دوران دفاع مقدس، هنوز سپاهیان در عرصه‌های جهاد و امدادرسانی مردم به شهادت می‌رسند و این موضوع بیانگر فداکاری و غیرت نیروهای گرانقدر سپاه پاسداران است.
کد خبر: ۷۳۴۰۱۲
تاریخ انتشار: ۲۴ فروردين ۱۳۹۸ - ۰۸:۳۰ 13 April 2019

تابناک فارس به نقل از فارس:حجت‌الاسلام رضا صادقی در آیین عبادی – سیاسی نماز جمعه داراب ضمن اعتراض به مواضع اخیر دولت آمریکا در برابر سپاه پاسداران اظهار داشت: قرار دادن سپاه در لیست تروریستی از سوی ترامپ، یک نامردی تمام عیار است چرا که پس از گذشت سه دهه از دوران دفاع مقدس، هنوز سپاهیان در عرصه‌های جهاد و امدادرسانی مردم به شهادت می‌رسند و این موضوع بیانگر فداکاری و غیرت نیروهای گرانقدر سپاه پاسداران است.

وی بیان کرد: چطور می‌توان سپاه را تروریست نامید وقتی نیروهای این مجموعه، جان و حیثیت خود را برای دفاع و حمایت از مردم در طبق اخلاص گذاشته‌اند؟

امام جمعه داراب به نقل از امام خمینی(ره) به بیان دلایل دشمنی استکبار جهانی با سپاه پرداخت و گفت: علت دشمنی آمریکا این است که سپاه همواره در خط مقدم مبارزه با استکبار و ظلم بوده و مدافع محرومان و مستضعفان است.

صادقی خاطرنشان کرد: سپاه از مرزهای کشورمان فراتر رفته و در سوریه، لبنان، عراق همچنین در ترکیه و افغانستان در مقابل زیاده‌خواهی آمریکا ایستادگی کرده است و این اقتدار، آمریکا را بیش از پیش در هم شکسته است.

وی با تصریح اینکه امروز سپاه قدرتمندتر از همیشه در صحنه حضور دارد، اضافه کرد: آمریکا قصد دارد میان مردم، نظام، سپاه و دولتمردان تفرقه ایجاد کند اما مکر و حیله آنها به وعده الهی به خودشان بازمی‌گردد.

خطیب جمعه داراب با اشاره به اینکه سپاه همراه با انقلاب حرکت می‌کند و تا این نظام ولایی برقرار است سپاه بر تارک آن می‌درخشد، تاکید کرد: مردم مستحکم‌تراز همیشه در صحنه حضور یافتند و در برابر مواضع آمریکا، همه اقشار مردم و دولتمردان از سپاه حمایت کردند.

صادقی بابیان اینکه سپاه پاسداران بهترین نیروی نظام جمهوری اسلامی است، گفت: خدمات سپاه از لحاظ کمی و کیفی قابل شمارش نیست و مردم هرگز این خدمات را در عرصه‌های مختلف فراموش نمی‌کنند.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار