جمالی‌زاده ادامه داد: همچنین وزارت بهداشت باید طرح پزشک خانواده و منابع مالی آن را با بیمه‌ها هماهنگ کرده و طرح را به‌عنوان یک نسخه کامل در کل کشور در مرحله اجرا قرار دهد.
کد خبر: ۷۳۴۰۱۱
تاریخ انتشار: ۲۴ فروردين ۱۳۹۸ - ۰۸:۰۰ 13 April 2019

تابناک فارس به نقل از فارس:حجت‌الاسلام حسین جمالی‌زاده در خطبه‌های نماز جمعه این شهر خطاب به وزیر بهداشت و درمان اظهار داشت: دانشگاه علوم پزشکی فسا ظرفیت ارتقا از رتبه سه به تیپ ۲ و حتی یک را دارد.

امام‌جمعه فسا اضافه کرد: از آنجا که دانشگاه پزشکی فسا بیماران چند شهرستان را پوشش درمانی می‌دهد، درخواست ما از وزیر بهداشت این است که قرار دادن آن به‌عنوان محوری برای این شهرستان‌ها در دستور کار خود قرار دهد.

وی با اشاره به پیشرفت ۷۰ درصدی دو پروژه مهم بیمارستان فوق تخصصی امام حسین(ع) و بزرگ‌ترین مرکز دیالیز شرق فارس، عنوان کرد: نیاز است که وزیر بهداشت و درمان پرداخت مابقی اعتبار را برای تکمیل پروژه‌ها تصویب کند.

جمالی‌زاده ادامه داد: همچنین وزارت بهداشت باید طرح پزشک خانواده و منابع مالی آن را با بیمه‌ها هماهنگ کرده و طرح را به‌عنوان یک نسخه کامل در کل کشور در مرحله اجرا قرار دهد.

امام‌جمعه فسا در ادامه بابیان اینکه اقدام رئیس‌جمهور آمریکا مبنی بر تروریست خواندن سپاه، یک طنز تلخ و بی‌خردانه بود، بیان کرد: این اقدام آمریکا برای ما چیز عجیب و تازه‌ای نیست؛ تابه‌حال آن را علنی نکرده بود اما قبلاً با عمل این کار را انجام می‌داد.

وی افزود: طبق بررسی‌های تحلیلگران خاورمیانه هدف کوتاه‌مدت ترامپ تأثیرگذاری بر انتخابات اسرائیل و حمایت از نتانیاهو بوده است.

جمالی زاده اضافه کرد: هدف بلندمدت ترامپ و دولت آمریکا، جنگ روانی علیه ملت و ترس بر دل ما واردکردن است اما این رفتار باعث شد که ملت ما همواره همراه‌تر از قبل شوند.

وی بابیان اینکه آمریکا با این اقدام گور خود را در دنیا کنده است، اظهار کرد: مردم و مسئولین از هر سلیقه و جناحی، امنیت، عزت، حفظ انقلاب و حفظ قدرتمندی نظام را مدیون سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بوده و مردم و نظام مقتدر ما انتقام تک‌تک ظلم‌ها و خون‌های ریخته شده توسط آمریکا را گرفته و می‌گیرد.

پس از برگزاری نماز جمعه، مردم و مسئولین شهرستان به حمایت از سپاه و محکومیت اقدام رئیس‌جمهور آمریکا راهپیمایی کردند و شعار مرگ بر آمریکا سر دادند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار