امام جمعه شیراز گفت: ملت به خود ببالد که دشمنان خدا با آنان دشمن هستند .
کد خبر: ۷۳۴۰۰۶
تاریخ انتشار: ۲۴ فروردين ۱۳۹۸ - ۰۷:۰۰ 13 April 2019

تابناک فارس به نقل از صدا و سیما: امام جمعه شیراز در خطبه‌های نماز در تفسیر حدیثی از امام حسن عسکری علیه السلام دشمنی ترامپ و نتانیاهو با سپاه و ملت ایران را، موجب افتخار پاسداران و مردم دانست.

آیت‌الله لطف‌الله دژکام گفت: امروز تمام ملت با عظمت ، پشت سر نیرو‌های نظامی خود، به خصوص سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایستاده است و به آنان عشق می‌ورزند و برای سرافرازی بیشتر نیرو‌های مسلح دعا می‌کنند.
نماینده ولی فقیه در فارس در تبیین علت اقدام رییس جمهور آمریکا علیه سپاه پاسداران، خاطرنشان کرد: ریشه فتنه‌ها صهیونیست‌ها هستند و این اقدام ترامپ بیچاره برای خوش‌آمد نتانیاهو و صهیونیست‌ها بوده است.
امام جمعه شیراز یادآور شد: ترس از لشکر الهی همچنان در دل دشمنان وجود دارد و نتانیاهو، حزب مقابلش، روسای سیا، ارتش‌های آمریکا و دیگر دشمنان باید بدانند که همانگونه که رهبر معظم انقلاب فرمودند، ۲۵ سال دیگر این لکه ننگ ساخته آمریکا و انگلیس از نقشه جهان محو می‌شود.
آیت الله دژکام خطاب به مستکبران جهان تاکید کرد: این ملت همواره با توکل به خدا مقابل انواع توطئه‌های آن‌ها می‌ایستد و دشمنان را ناامید می‌کند.
نماینده ولی فقیه در استان به موفقیت‌ها و تلاش‌های سپاه پاسداران در دوره‌های مختلف اشاره کرد و گفت: سپاه پاسداران از ابتدای تاسیس در عرصه جهاد اکبر، جهاد کبیر و جهاد اصغر موفق عمل کرده است.
آیت اله دژکام همچنین به حضور به موقع و موثر سپاه پاسداران انقلاب در عرصه‌های مختلف کمک رسانی، اقتصادی و خودکفایی، حمایت از تولید و رونق تولید اشاره کرد و با تعبیر آن به جهاد کبیر گفت: جهاد کبیر ، همه عرصه‌هایی است که نظام اسلامی و ملت مسلمان نیاز به کمک دارد و سپاه در تمام این عرصه‌ها حضور داشته و دارد.
وی ادامه داد: امروز هر جا که مدیران نیازمند عزمی جهادی و همتی عالی باشند، سپاه بدون توقف آماده حضور و پشتیبانی آنان است.
کپی لینک

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار