نماینده ولی فقیه در استان فارس و امام جمعه شیراز گفت: شورای اسلامی شهر و شهرداری باید به فکر عدالت در جامعه باشند و نباید بودجه ای که تخصیص داده می شود ناعادلانه باشد.
کد خبر: ۷۳۳۶۳۰
تاریخ انتشار: ۲۲ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۳ 11 April 2019

تابناک فارس به نقل از ایرنا: آیت الله لطف الله دژکام در بازدید از مناطق سیل زده شهرک سعدی شیراز با حضور در جمع مردم این منطقه اضافه کرد: اصلی ترین هدفی که در بازدید از مناطق سیل زده به دنبال آن هستیم حل مشکلات مردم است و باید همت جمعی وجود داشته باشد تا بتوان گره ای از مشکلات مردم باز کرد.
نماینده مقام معظم رهبری در پیگیری مسائل سیل شیراز ادامه داد: پس از بازدید محلی از شهرک سعدی شاهد فرهنگ بالای اهالی این منطقه بودیم که نشان می داد فرهنگ افراد حتی در بحرانی ترین شرایط نیز حفظ خواهد شد و این فرهنگ نشات گرفته از سیره امامان معصوم (ع) است.
نماینده ولی فقیه در استان فارس اضافه کرد: در استان فارس و شهر شیراز پروژه های ناتمام زیادی وجود دارد و دستگاه های مختلف نیز بودجه های متفاوتی برای این پروژه ها داشته اند اگر این بودجه ها در مکان درستی تخصیص داده شود و عدالت در بودجه ریزی رعایت شود شاهد اتمام پروژه های ناتمام استان خواهیم بود.
آیت الله دژکام در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به مباحث مطرح شده درباره فاصله اقتصادی در جامعه گفت: یکی از تعابیر مقام معظم رهبری در صدور بیانیه موسوم به گام دوم انقلاب، اجرای عدالت و لزوم از بین رفتن فاصله طبقاتی جامعه است.

**شورا و شهرداری در بودجه ریزی عادل باشند
نماینده ولی فقیه در استان فارس و امام جمعه شیراز گفت: شورای اسلامی شهر و شهرداری باید به فکر عدالت در جامعه باشند و نباید بودجه ای که تخصیص داده می شود ناعادلانه باشد.
امام جمعه شیراز اضافه کرد: توسعه شهر به گونه ای بوده است که باعث شده تا در کلان شهر شیراز شاهد افزایش مخاطرات طبیعی باشیم و اکنون این سوال مطرح است که آیا فروختن مسیر سیل عادلانه است؟
آیت الله دژکام گفت:یکی از اصلی ترین مطالبات مردم این است که پروژه های ناتمامی که در سطح شهر وجود دارد به پایان برسد و پرداخت اعتبارات به گونه ای باشد که افراد یا واحد هایی که بیشترین خسارت را دیده اند در اولویت قرار داده شوند.
نمانیده ولی فقیه در استان فارس اضافه کرد: حل مشکلات و به پایان رساندن پروژه های ناتمام از جمله اولویت هایی است که شهرداری در مناطق سیل زده باید دنبال کند.
در این دیدار که مدیران دستگاه های اجرایی نیز حضور داشتند مردم محلی نیز با ارائه مشکلات خود خواستار رفع مشکلات خود شدند.
سیل ششم فروردین 98 بیشترین خسارات را به شهرک سعدی شیراز وارد کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار