سرپرست امور فرهنگی میراث فرهنگی فارس گفت:ساعت بازدید اماکن تحت پوشش این اداره کل در 3 ماهه اول سال بدین شرح است که مجموعه فرهنگی حافظ از ساعت 8:30 صبح الی 24 ، مجموعه فرهنگی سعدی از ساعت 8:30 صبح تا 23 است.
کد خبر: ۷۳۳۴۸۶
تاریخ انتشار: ۲۱ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۸:۰۸ 10 April 2019

وی ادامه داد: ارگ کریمخانی؛ یکی از آثار تاریخی دوران زندیه، از ساعت 8:30 تا 22، پذیرای گردشگران و علاقمندان می باشد.

محمدی اضافه کرد : شروع به کار موزه های پارس و سنگهاي تاريخي هفت تنان از ساعت 8:30 الی 20 و گرمابه وکیل از ساعت:30 8 لغایت 21 پذیرای علاقمندان می باشد.

سرپرست امور فرهنگی میراث فرهنگی فارس بیان داشت: مجموعه های جهانی پاسارگاد، تخت جمشید، آتشکده فیروزآباد، بیشاپور، موزه بیشاپور و تنگ چوگان کازرون، همچنین مجموعه‌های باستانی نقش رستم و نقش رجب از 8:30 صبح لغایت 20 به صورت یکسره باز است.

بنابراین گزارش با توجه به فروش الکترونیک بلیط اماکن تاریخی- فرهنگی استان فارس، بازدید کنندگان می توانند از طریق ارسال کلمه iran به صورت پیامک به شماره 30007171 و دریافت لینک دانلود رایگان اپلیکیشن «تفریحاتی» به صورت مستقیم و آنلاین بلیت اماکن تاریخی و گردشگری فارس را خریداری نمایند. همچنین از طریق مراجعه مستقیم به وب سایت www.tafrihati.com و یا از طریق اسکن QRcode طراحی شده بر روی بنرهای نصب شده در ورودی اماکن و ورود مستقیم به بخش فروش مکان مورد نظر، بلیت خود را به صورت الکترونیکی خریداری نمایند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار