سازمان هواشناسی فارس با اشاره به ورود سامانه جدید بارشی به استان فارس برای روز های یکشنبه و دوشنبه نسبت به آمادگی سازمان های مربوطه در برابر بحران احتمالی هشدار داد.
کد خبر: ۷۲۹۸۴۷
تاریخ انتشار: ۱۰ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۶:۱۴ 30 March 2019

یکشنبه بعد از ظهر و شب ۹۸/۰۱/۱۱: رگبار باران گاهی همراه با رعدوبرق و سیلابی شدن مسیل‌ها در استان‌های خوزستان، ایلام، کرمانشاه، جنوب غرب آذربایجان غربی، غرب کردستان، لرستان، چهارمحال و بختیاری و کهگیلویه و بویر احمد، بارش باران، گاهی با رگبار ورعدوبرق و آبگرفتگی معابر با احتمال سیلابی شدن مسیل‌ها در استان‌های همدان، آذربایجان شرقی و زنجان.یکشنبه بعد از ظهر و شب

دوشنبه ۹۸/۰۱/۱۲: رگبار باران همراه با رعدوبرق، برخی نقاط بارش تگرگ و وزش باد شدید و سیلابی شدن مسیل‌ها و طغیان رودخانه‌ها در استان‌های خوزستان، بوشهر، ایلام، کرمانشاه، کردستان، لرستان، چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویر احمد، غرب استان فارس، جنوب و شمال غرب اصفهان، نیمه شمالی بوشهر و جزایر شمالی خلیج فارس.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری فارس گفت:مدیریت بحران استانداری فارس به همه دستگاه‌ها و سازمان‌های خدمات رسان برای آمادگی در خصوص وضعیت جوی و شرایط خاص احتمالی هشدار داده و خواستار تمهیدات لازم شده است.

آزادی در ادامه گفت:کشاورزان، عشایر، دامداران و روستائیان از چرای دام در مناطق مرتفع و اتراق در حاشیه رودخانه‌ها و مسیل‌ها خودداری کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار