رئیس پلیس راه خوزستان خبر داد:
رئیس پلیس راه خوزستان گفت: با توجه به پیش بینی سازمان هواشناسی مبنی بر بارندگی در ایام نوروز، این امر موجب می شود مقداری با چالش مواجه شویم که امیدواریم با همکاری رانندگان مشکل خاصی برای مردم ایجاد نشود.
کد خبر: ۷۲۸۰۰۶
تاریخ انتشار: ۰۳ فروردين ۱۳۹۸ - ۰۹:۳۶ 23 March 2019

سرهنگ رضا دولتشاهی با اشاره به آخرین وضعیت مسیرهای خوزستان در آغاز سفرهای نوروزی اظهار کرد: در حال حاضر وضعیت مسیرهای خوزستان بسیار بهتر شده است اما در سال جاری به علت وضعیت جوی مطلوب قطعا تردد سفرهای نوروزی در جاده های خوزستان بسیار افزایش می یابد. مسیرهای خوزستان ظرفیت معینی دارند و باید مسائل مدیریت شوند و رانندگان نیز به ما کمک کنند.

وی با بیان اینکه باید حجم عظیم تردد کنترل شود، افزود: پیش بینی می شود امسال نسبت به سال های گذشته ترافیک سنگینتری در جاده های خوزستان داشته باشیم.

رئیس پلیس راه خوزستان گفت: نیروهای پلیس آماده باش هستند و به نوعی برنامه ریزی شده که وسایل نقلیه عمومی مخصوصا اتوبوس ها و کاروان های راهیان نور بیشتر کنترل و نظارت شوند. همچنین با نصب سامانه سپهتن در اتوبوس ها رفتار رانندگان به صورت آنلاین کنترل خواهد شد.

دولتشاهی گفت: با توجه به پیش بینی سازمان هواشناسی مبنی بر بارندگی در ایام نوروز، این امر موجب می شود مقداری با چالش مواجه شویم که امیدواریم با همکاری رانندگان مشکل خاصی برای مردم ایجاد نشود.

وی با بیان اینکه خوزستان نقاط حادثه خیز زیادی دارد، گفت: حدود ۱۲۰ نقطه حادثه خیز در خوزستان وجود دارد. همچنین تعداد زیادی از مسیرها پرحادثه هستند.

رئیس پلیس راه خوزستان گفت: جاده های اهواز – آبادان و اهواز - اندیمشک و محورهای بزرگراهی مشکلی ندارند اما به دلیل یکنواخت بودن و مسطح بودن، سرعت رانندگان در این مسیرها بسیار بالا است و این امر موجب می‌شود که پرحادثه ترین محور های خوزستان این دو محور باشند.

دولتشاهی ادامه داد: همچنین محور ایذه به دهدز به دلیل کم عرض و کوهستانی بودن، جاده ملاثانی به مسجدسلیمان و مسیر اهواز به شوشتر جزو نقاط حادثه خیز خوزستان هستند.

رئیس پلیس راه خوزستان عنوان کرد: مقرر شده است در محورهایی که عملیات راه سازی در حال انجام است، عملیات از ۲۲ اسفند ماه متوقف شود و پس از عید مجددا کار را آغاز کنند. همچنین اداره کل راهداری خوزستان اقدامات خوبی انجام داده است و کار نصب علائم و خط کشی مسیرها را تا جایی که امکان داشته انجام داده است.

 

منبع: ایسنا

برچسب ها: پلیس راه
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار