کد خبر: ۷۲۷۹۶۰
تاریخ انتشار: ۰۳ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۸:۱۷ 23 March 2019
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، به نقل از  صبح زاگرس  دختر بچه ۱۱ ساله چرامی که به همراه خانواده خود جهت گردش و تفریح ،به منطقه گردشگری “چم گل ” در نزدیکی روستای اسکندری در ۵ کیلومتری شهر چرام رفته بود، درحالیکه در رودخانه واقع در این منطقه در حال شنا کردن بود، به دلیل شیب تند و لیز بودن کف رودخانه تعادل خود را از دست داد.
 
 وی با جریانات آب رودخانه به سمت پایین و پر عمق آب رودخانه کشیده شد، و در حالی که مدت طولانی را در زیر آب مانده بود با فریادهای بچه های همراه این دختربچه، علی دولتخواه جوان چرامی که به همراه خانواده خود نیز در نزدیکی رودخانه مذکور حضور داشت، متوجه شده و دختر بچه را از زیر آب بیرون کشید.
 
این جوان چرامی با استفاده از کمکهای اولیه آبهای زیادی را که در بدن دختر بچه بوده را بیرون میکشد و وی را از مرگ حتمی نجات داد. 
 
علی دولتخواه گفت:در حالی که طبق هماهنگی قبلی قرار بود جهت تفریح به منطقه دیگری مسافرت کنیم و در لحظات آخر با پیشنهاد خودم به این منطقه تغییر مسیر دادیم و این فقط خواست خداوند متعال بود تا این دختر بچه را از مرگ نجات دهم.
 
لازم ذکر است خانواده این دختر بچه ضمن تقدیر و تشکر فراوان از این جوان ، برای وی آرزوی سلامتی و طول عمر کردند.
 
گفتنی است این رودخانه به دلیل خطرناک بودن آن ،تاکنون چندین کودک را بلعیده است. و به هموطنان عزیز توصیه میشود در صورت انتخاب چنین مناطقی از شنا کردن در آب جدا خودداری کنید.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار