رئیس سازمان اورژانس کشور که به‌عنوان نماینده ویژه وزیر بهداشت در مناطق سیل‌زده استان گلستان حضور دارد از تامین هرگونه دارو ملزومات بهداشتی مورد نیاز در این مناطق خبر داد و گفت: شیرخشک و موادغذایی به اندازه کافی وجود دارد.
کد خبر: ۷۲۷۹۰۳
تاریخ انتشار: ۰۳ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۴ 23 March 2019
تامین دارو و ملزومات بهداشتی در مناطق سیل‌زده گلستان

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم؛ پیرحسین کولیوند که به‌عنوان نماینده سعید نمکی وزیر بهداشت به منظور نظارت بر حسن انجام خدمت‌رسانی به مردم آسیب‌دیده مناطق سیل‌زده استان گلستان اعزام شده است، اظهار کرد: صبح امروز(شنبه) سوم فروردین از محل اسکان موقت ساکنین روستای آق قلا در روستای محمدآباد گرگان بازدید کردیم؛ در این روستا یک دستگاه اتوبوس آمبولانس به عنوان درمانگاه سیار با تمامی تجهیزات مورد نیاز مستقر است.

وی افزود: همچنین، تیم پزشکی و فوریت‌های پزشکی نیز در محل حضور داشته و آمادگی ارائه هرگونه خدمت درمانی به مردم آسیب دیده را دارند.

کولیوند از تامین دارو و تجهیزات بهداشتی مورد نیاز برای مردم مناطق سیل‌زده خبر داد و گفت: هرگونه دارو و ملزومات بهداشتی مورد نیاز در منطقه تامین شده است همچنین شیرخشک و موادغذایی مورد نیاز به مقدار کافی وجود دارد.

وی از حضور فعال کارشناسان مرکز سلامت محیط و کار و مرکز مدیریت بیماری‌های واگیر در محل اسکان موقت مردم سیل‌زده خبر داد و افزود: همکاران ما در بخش سلامت محیط، بر آلودگی محیط، آب همچنین غذای مصرفی مردم نظارت کافی دارند، برای پیشگیری از شیوع بیماری‌های واگیر نیز فعالیت‌های کارشناسان بهداشت آغاز شده است. 

رییس سازمان اورژانس کشور گفت: آمبولانس‌های اورژانس در منطقه حضور دارند تا در مواقع لزوم بیماران را به مراکز درمانی منتقل کنند همچنین چند فروند بالگرد نیز درحال آماده باش هستند تا چنانچه با مورد اورژانسی مواجه شدند، سریعاً عملیات انتقال بیمار را انجام دهند.

انتهای پیام/

 

ارسال پست مهمان

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار