در گفتگو با تابناک مطرح شد:
محمدی تبار : بنابر گزا شات دریافتی و با توجه به تعطیلی ایام عید نوروز و مسافرت ها در جاده های مواصلاتی استان دستگاههای خدمات رسان و عضو شورای هماهنگی مدیریت بحران استان و شهرستان های ۸ گانه ضمن فعال سازی واحد های کشیک شبانه روزی ، اقدامات و تمهیدات لازم را مبذول دارند. 
کد خبر: ۷۲۷۸۵۸
تاریخ انتشار: ۰۳ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۱ 23 March 2019
مدیریت بحران کهگیلویه و بویراحمد در گفتگو با تابناک بیان کرد : بر اساس گزارش  و اخطاریه هواشناسی ، بررسی آخرین نقشه های پیش یابی هواشناسی بیانگر ورود سامانه بارشی از روز یکشنبه تا بامداد چهارشنبه به جو استان بوده که به تدریج سبب بارش متناوب باران ، در مناطق مستعد بارش برف ( پاره ای از مناطق سردسیری و ارتفاعات مناطق گرمسیری) ، تگرگ ، گاهی رعد و برق و وزش باد شدید خواهد شد . بر این اساس هشدارهایی جهت کاهش خسارت احتمالی و اتخاذ تدابیر لازم توصیه شده است.
 
هشدار مدیریت بحران کهگیلویه و بویراحمد به مسافران نوروزی / فعال سازی واحدهای کشیک بحران ۸ شهرستان
 
وحید محمدی تبار افزود : بنابر این گزارش ، اختلال و لغزندگی در تردد جاده ای و کوهستانی ناشی از کاهش دید افقی ، طغیان رودخانه‌ها و مسیل‌ها ، آبگرفتگی معابر عمومی با توجه به شدت و ماهیت برای بارشها ، احتمال آسیب به تأسیسات با توجه به وقوع رعد و برق بارش تگرگ و وزش باد شدید ، دور از انتظار نیست.
محمدی تبار در ادامه با اشاره به پیس بینی های اداره کل هواشناسی استان و اطلاعیه های سازمان مدیریت بحران کشور ، گفت : اوج فعالیت این سیستم روزهای دوشنبه و سه شنبه( ۵ و ۶ فروردین ۱۳۹۸ )  است که احتمال آبگرفتگی معابر و طغیان رودخانه ها و سیلابی شدن مسیلها، کاهش دید افقی  بالا خواهد بود.
وی افزود : بنابر گزا شات دریافتی و با توجه به تعطیلی ایام عید نوروز و مسافرت ها در جاده های مواصلاتی استان دستگاههای خدمات رسان و عضو شورای هماهنگی مدیریت بحران استان و شهرستان های ۸ گانه ضمن فعال سازی واحد های کشیک شبانه روزی ، اقدامات و تمهیدات لازم را مبذول دارند. 
محمدی تبار در پایان گفت : هم استانی های عزیز و مسافرین و گردشگران ضمن رعایت نکات ایمنی و توجه به هشدار ها تدابیر لازم را اتخاذ نمایند و حتی الامکان از مسافرتهای غیرضروری خود داری کنند.
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، لازم به توضیح است همزمان با اوج بارش ها در کهگیلویه و بویراحمد ، ادارات و دستگاه های دولتی بازگشایی می شوند که با توجه به حجم تردد های جاده ای در این دو روز و همچنین احتمال بارش برف در برخی گردنه ها ، توجه مردم و مسولین به تکرار نشدن ناهماهنگی ها و اتفاقات و ترافیک های سنگین ناشی از بارش ها در ماه های پایانی سال ۹۷ ضروری است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار