نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی با حضور در ستاد تسهیلات نوروزی شهرداری، از تغییر نام دانشگاه علوم پزشکی همدان خبر داد و گفت: با توجه به درخواست‌های مکرر ریاست دانشگاه علوم پزشکی، در مجلس پیگیر شدیم و خوشبختانه این تغییر نام تصوب شد.
کد خبر: ۷۲۷۸۵۱
تاریخ انتشار: ۰۳ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۰ 23 March 2019

نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی با حضور در ستاد تسهیلات نوروزی  شهرداری، از تغییر نام دانشگاه علوم پزشکی همدان خبر داد و گفت: با توجه به  درخواست‌های مکرر ریاست دانشگاه علوم پزشکی، در مجلس پیگیر شدیم و خوشبختانه    این تغییر نام تصویب شد.

به گزارش تابناک همدان از روابط عمومی سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری  همدان، حمید رضا حاج بابایی با اشاره جایگاه همدان که در جهان به نام شهر بوعلی سینا  و طب ابن سینا معروف است، افزود: این حق طبیعی است که دانشگاه علوم پزشکی  همدان به دانشگاه علوم پزشکی ابن سینا تغییر نام پیدا کند.

وی یادآور شد: دانشگاه علوم پزشکی همدان از ۱/۱/۹۸ به دانشگاه علوم پزشکی ابن  سینا تغییر کرد.

حاج بابایی در ادامه با اشاره به نام گذاری سال جدید از سوی مقام معظم رهبری، خاطر  نشان ساخت: شعار سال زیباترین انتخاب بود که از سوی مقام معظم رهبری اعلام شد که این شعار یعنی رونق تولید، رونق اشتغال، رونق معیشت مردم، رونق کارخانه جات و تولیدی ها، یعنی مقاومت و ایستادگی در مقابل تحریم ها، و در واقع هدفمند کردن ۱۷۰۰ هزار میلیارد تومان نقدینگی در کشور را به دنبال دارد.

وی با بیان اینکه انتخاب این شعار یک انتخاب بی بدیل است، افزود: اگر دولت و مجلس خوب عمل کنند مشکلاتی که در حال حاضر داریم و مشکلاتی از قبیل: اشتغال، معیشت، نقدینگی، بانکها، واردات و صادرات و ... همگی با عمل به این شعار حل خواهد شد.

رییس فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس در پایان خاطر نشان ساخت: امیدواریم همه با عمل به شعار سال و دست در دست هم در سال جدید رونق تولید و اشتغال را در کشور رقم بزنیم.
 
 

انتخاب شعار سال از سوی مقام معظم رهبری،  انتخابی بی بدیل بود/ دانشگاه علوم پزشکی همدان به نام ابن سینا مزین شد 
 
 
 
انتخاب شعار سال از سوی مقام معظم رهبری،  انتخابی بی بدیل بود/ دانشگاه علوم پزشکی همدان به نام ابن سینا مزین شد/
 
 
 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار