بزرگترین مراسم معنوی اعتکاف در کشور در حالی وارد روز سوم شده که استاندار فارس، فرماندار و شهردار شیراز، اعضاء شورای شهر، مدیر حوزه های علمیه استان فارس، مدیر کل ارشاد فارس، مسئول شورای هماهنگی و تبلیغات استان، مدیر کل صدا و سیمای فارس حاضر به حضور در این رویداد بزرگ فرهنگی که در نوع خود در کشور بی نظیر است نشده اند.
کد خبر: ۷۲۷۵۲۳
تاریخ انتشار: ۰۲ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۲ 22 March 2019

تابناک فارس به نقل از شیرازه: در حالی بزرگترین اعتکاف کشور در مسجد جامع شهداء شیراز در حال برگزاری است که عدم حضور و سرکشی مسئولان استان فارس جای تعجب و تاسف دارد.عدم حضور مسئولان و متولیان فرهنگی فارس در بزرگترین اعتکاف کشوربه گزارش شیرازه، در حالی بزرگترین اعتکاف کشور در مسجد جامع شهداء شیراز در حال برگزاری است که عدم حضور و سرکشی مسئولان استان فارس جای تعجب و تاسف دارد.
مراسم معنوی اعتکاف به همت کانون فرهنگی رهپویان وصال با حضور 6 هزار نفر در شیراز در حالی وارد روز سوم شده است که استاندار فارس، فرماندار و شهردار شیراز، اعضاء شورای شهر، مدیر حوزه های علمیه استان فارس، مدیر کل ارشاد فارس، مسئول شورای هماهنگی و تبلیغات استان، مدیر کل صدا و سیمای فارس حاضر به حضور در این رویداد بزرگ فرهنگی که در نوع خود در کشور بی نظیر است نشده اند.
در شرایطی که دشمنان قسم خورده ایران اسلامی مدت ها است تهاجم فرهنگی را برای به انحطاط کشاندن جوانان کشورمان در دستور کار دارند حضور اکثریت نسل جوان در این مراسم ها می تواند تبلور معنویت در جامعه باشد. رهبر انقلاب در بیانیه گام دوم نیز استقبال جوانان از اعتکاف را جزء دستاوردهای انقلاب اسلامی دانستند. 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار