دبیر ستاد اجرایی خدمات سفر استان گلستان گفت: در سه روز ابتدایی سفرهای نوروزی ۳۳۰ هزار و ۹۳۲ مسافر و گردشگر از جاذبه‌های گردشگری استان گلستان بازدید کردند.
کد خبر: ۷۲۷۵۱۱
تاریخ انتشار: ۰۲ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۸ 22 March 2019

به گزارش تابناک  گلستان ، مهندس ابراهیم کریمی با اشاره به ظرفیت‌های گردشگری استان گلستان اظهار کرد: معرفی ظرفیت‌های بی‌شمار گردشگری استان گلستان در سال‌های اخیر منجر به رونق صنعت گردشگری در استان شده است.

دبیر ستاد اجرایی خدمات سفر استان گلستان به حضور در جشنواره‌ها  و نمایشگاه‌های گردشگری و معرفی جاذبه‌های استان گلستان اشاره کرد و متذکر شد: بر اساس آمار در سه روز ابتدایی سفرهای نوروزی ۳۳۰ هزار و ۹۳۲ مسافر و گردشگر از جاذبه‌های گردشگری استان گلستان بازدید کردند.

کریمی افزود: از این میزان ۷۴ هزار و ۱۹۱ نفر از اماکن تاریخی فرهنگی استان بازدید داشتند و همچنین میزان بازدید از جاذبه‌های طبیعی استان ۱۸ هزار و ۳۰۵ مورد برآورد می‌شود.

وی گفت: جاذبه‌های دست ساز یکی دیگر از اماکن مورد استقبال گردشگران و مسافران بوده و در سه روز گذشته ۶۹ هزار و ۴۳۶ نفر از این اماکن بازدید داشتند.

وی تصریح کرد: با معرفی ظرفیت‌های استان و ایجاد زمینه‌های اقامت و برنامه‌های متنوع استقبال از مسافران و... می‌توانیم میزان جذب توریست و گردشگر را در استان افزایش دهیم.

منبع : اداره کل میراث فرهنگی و گردشگری گلستان

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار