محمودرضا عراقی با بیان اینکه طی سال‌های اخیر به صنعت گردشگری همدان توجه ویژه‌ای شده است، گفت: آمار‌ها نشان دهنده آن است که طی سال‌های اخیر مسافران بیشتری همدان را برای سفر انتخاب کرده‌اند.
کد خبر: ۷۲۷۴۱۲
تاریخ انتشار: ۰۱ فروردين ۱۳۹۸ - ۲۰:۵۴ 21 March 2019
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار همدان از توجه به صنعت گردشگری همدان طی سال‌های اخیر سخن گفت و افزود: صنعت گردشگری همدان مسیر رونق و شکوفایی را طی می‌کند.

به گزارش مهر، اعضای ستاد اجرایی خدمات سفر استان با برنامه ریزی و هماهنگی‌های قبلی برای استقبال از نخستین مسافران در ورودی شهر همدان حاضر شدند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار همدان و دبیر ستاد اجرایی خدمات سفر استان همدان با در دست داشتن شاخه گل و هدیه که متشکل از سوغات، دفترچه‌های تبلیغاتی و هدیه بود از مسافران استقبال کردند.

عراقی و علی مالمیر به سه نفر از مسافران با دادن هدیه فرهنگی خیر مقدم گفتند که این مسافران خوش اقبال از تهران، مشهد و ساوه بودند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار همدان در حاشیه برگزاری این برنامه در جمع خبرنگاران عنوان کرد: طبق روال سال‌های گذشته در نخستین روز از فروردین ماه با همراهی اعضای ستاد اجرایی خدمات سفر استان هدمان به استقبال مسافران آمده‌ایم.

محمودرضا عراقی با بیان اینکه از مسافران به جهت انتخاب همدان به عنوان مقصد سفر قدردانی می‌کنیم، گفت: سعی مسئولان استان همدان بر این است که به مسافرانی که همدان را مقصد سفر انتخاب می‌کنند خدمات شایسته‌ای ارائه شود.

وی با ابراز امیدواری مبنی بر اینکه توسعه گردشگری استان همدان موجب رونق اقتصادی و ایجاد اشتغال در این استان شود، گفت: امیدواریم همه این اتفاقات منجر به افزایش سطح رفاه زندگی مردم شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار