رئیس پلیس راهور فارس با بیان اینکه وضعیت ترافیک در راه های منتهی به شمال این استان از سایر نقاط بیشتر است اعلام کرد: با وجود استقبال مسافران نوروزی با همکاری ماموران پلیس راهور، ترافیک در مناطق ورودی به این استان روان است.
کد خبر: ۷۲۷۳۷۰
تاریخ انتشار: ۰۱ فروردين ۱۳۹۸ - ۲۰:۰۰ 21 March 2019

تابناک فارس به نقل از ایرنا: سرهنگ مصطفی عباسی بیان داشت: از بیست و نهم اسفند97 که حرکت مسافران نوروزی به فارس آغاز شده، با تدابیر فرماندهی نیروی انتظامی و مشارکت مردم تصادف ها کاهش داشته است.
وی اضافه کرد: بیشتر آمار تصادفات مربوط به واژگونی خودروهاست که این امر ناشی از خواب الودگی رانندگان است و توصیه می شود رانندگان برای حفظ سلامتی خود و دیگران هنگام رانندگی استراحت کافی داشته باشند چرا که تصادف محصول یک لحظه تعلل است.
عباسی ادامه داد: بستن کمربند ایمنی به ویژه برای آنهایی که در عقب خودرو سوار هستند، اجباری است و رانندگان سعی کنند با حداقل سرعت ممکنه رانندگی کنند و ماموران ما هم به صورت محسوس و هم به صورت نامحسوس و با دوربین جاده ها را تحت کنترل قرار دارند و رانندگانی که از قانون سرپیچی کنند جریمه خواهند شد.
او با اشاره به اینکه با رانندگان خودروهایی که مواد روانگردان و مشروبات الکلی مصرف کرده اند به شدت بر خورد خواهد شد، بیان داشت: با استفاده از دستگاه های مخصوص رانندگانی که مواد مخدر و مشروبات الکلی مصرف کرده اند مشخص خواهد شد.
رئیس پلیس راهوار فارس اضافه کرد: در صورتی که مشخص شود رانندگان مواد مخدر مصرف کرده اند، علاوه بر اینکه خودروهای آنها متوقف خواهدشد، مبلغ چهار میلیون ریال جریمه می شوند و گواهینامه آنها به مدت شش ماه ضبط و 10 نمره منفی هم در پرونده رانندگان متخلف ثبت خواهد شد.
رئیس پلیس راهور فارس افزود: خودروهایی که جریمه آنها 10 میلیون ریال بوده در این ایام خودروهای آنها توقیف نخواهد شد و برای مسافرین نیز تسهیلاتی در راه ها در نظر گرفته شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار