عنایت الله رحیمی استاندار فارس با ارسال پیامی آغاز سال 1398 شمسی را تبریک گفت.
کد خبر: ۷۲۷۳۴۷
تاریخ انتشار: ۰۱ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۸:۳۰ 21 March 2019

تابناک فارس به نقل از ایرنا: در این پیام آمده است: یَا مُقَلِّبَ الْقُلُوبِ وَ الْأَبْصَارِ یَا مُدَبِّرَ اللَّیْلِ وَ النَّهَارِ یَا مُحَوِّلَ الْحَوْلِ وَ الْأَحْوَالِ حَوِّلْ حَالَنَا إِلَی أَحْسَنِ الْحَالِ.فرارسیدن عید نوروز، بهار طبیعت و آغاز سال 1398 شمسی را به همه مردم ایران به ویژه مردم شریف و عزیز استان فارس تبریک می گویم و برای همگان آرزوی سلامتی، بهروزی و موفقیت دارم.
رحیمی نوشت: سال 97 را در حالی به پایان می بریم که از یک سو شاهد تلاش های گسترده دولتمردان و کارگزاران نظام اسلامی در استان فارس برای خدمت به مردم بودیم. تلاشی که با توجه به فرارسیدن چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی رنگ و بوی دیگری پیدا کرده و ابعاد وسیع تر و گسترده تری به خود گرفته بود.
استاندار فارس بیان کرد: همچنین از سوی دیگر مردم قدردان و موقعیت شناس و ولایی استان فارس با حضور در مراسم ها و مناسبت های ملی، مذهبی و انقلابی به ویژه راهپیمایی 22 بهمن و جشن های باشکوه چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، زهر ناکامی را به جان دشمنان و بدخواهان ایران عزیز ریختند و صفحه زرینی را در تاریخ حضور حماسی خود رقم زدند که همواره در یادها خواهد ماند.
رحیمی در بخش دیگری از پیام خود آورده است: در زمینه ارائه خدمات زیربنایی ،اقتصادی وعمرانی و ...به مردم شریف استان در سال 97 شاهد بهره برداری از پروژه های بزرگی بودیم که تاثیر زیادی بر روند توسعه و پیشرفت استان برجای گذاشت و موجب امیدواری مردم و علاقه مندان به آبادانی استان شد.
وی افزود: شاخص های اقتصادی در سال 97 نشان می دهد استان فارس در مقایسه با سایر مناطق کشور در برخی زمینه ها مانند بهبود فضای کسب و کار و افزایش صادرات عملکرد قابل توجهی داشته است و باید تلاش کنیم این روند با سرعت روز افزونی تقویت شود.
همچنین استاندار فارس با بیان اینکه سال جدید برای استان فارس نوید بهره برداری از برخی طرح های بسیار بزرگ و موثر در توسعه اقتصادی و عمرانی استان را به همراه دارد، اظهار داشت : طرح هایی در حوزه های صنعتی و تولیدی و همچنین برخی از طرح های مهم راهسازی و خدمات رسانی که موجب تحول در مسیر بالندگی فارس خواهد شد.
رحیمی در پایان با گرامیداشت یاد امام راحل(ره) و شهدای گرانقدر هشت سال دفاع مقدس و همه شهدای امنیت و آرامش جامعه، نوشت:آرزو می کنیم در سایه الطاف باری تعالی، عنایات ویژه امام زمان(عج) و رهبری های عالمانه مقام معظم رهبری، کشورمان از همه بلایا مصون و محفوظ باشد و آحاد مردم بزرگوار و شریف استان فارس در اوج شادکامی و سعادت و سلامت بسر ببرند.

برچسب ها: عید نوروز ، سال 98
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار