امام جمعه جهرم گفت:سال جدید باید سال «تحول روحی» مردم برای شکوفایی و بالندگی باشد.
کد خبر: ۷۲۷۳۴۰
تاریخ انتشار: ۰۱ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۳ 21 March 2019

تابناک فارس به نقل از فارس: حجت‌الاسلام محمدحسین مدبر با تبریک سال نو و آرزوی سال پر از خیر و برکت برای مردم، اظهار داشت: خداوند متعال طبیعت را در نوروز نو و متحول می‌کند؛ این شاید یک درس برای ما انسان‌ها باشد که همراه و همگام با طبیعت با ایجاد تحول و تغییر در زندگی خود، به سمت خوبی‌ها، زیبایی‌ها و نور گام برداریم.حجت‌الاسلام محمدحسین مدبر در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در جهرم با تبریک سال نو و آرزوی سال پر از خیر و برکت برای مردم، اظهار داشت: خداوند متعال طبیعت را در نوروز نو و متحول می‌کند؛ این شاید یک درس برای ما انسان‌ها باشد که همراه و همگام با طبیعت با ایجاد تحول و تغییر در زندگی خود، به سمت خوبی‌ها، زیبایی‌ها و نور گام برداریم.
وی با اشاره به حدیثی از امام علی(ع) مبنی بر اینکه هر روزی که انسان پاک و نورانی زندگی کرده و دلش عاری از گناه باشد آن روز برایش عید است، افزود: امیدواریم تمام ایام سال 98 برای ما عید بوده و دلمان پاک از کینه‌ها، دشمنی‌ها و آلودگی‌ها باشد.
امام جمعه جهرم با اشاره به اینکه سال جدید باید سال تحول روحی مردم باشد، بیان کرد: از ویژگی‌های امسال، آغاز گام دوم انقلاب بوده و باید به کمک خداوند متعال گامی به سوی موفقیت‌ها و نور برداریم.
مدبر در بخش دیگری از سخنان خود با دعوت هموطنان برای سفر به شهرستان جهرم، گفت: اماکن گردشگری متعددی در این شهرستان وجود دارد اما توصیه می‌کنیم هموطنان از بزرگترین غار دست‌کن دنیا به مساحت 40 هزارمتر مربع دیدن کنند.
وی ادامه داد: همچنین تپه شهدای گمنام نیز که دارای چشم‌انداز زیبا و با صفا است می‌تواند تداعی کننده یک خاطره خوش از جهرم در اذهان مسافران باشد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار