مدیر مرکز اورژانس استان فارس تعداد مصدومان حوادث شب چهارشنبه‌ آخر سال را ۷۲ نفر اعلام کرد.
کد خبر: ۷۲۷۱۱۲
تاریخ انتشار: ۲۹ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۲ 20 March 2019

تابناک فارس به نقل از مهر: دکتر محمد جواد مرادیان با اشاره به آمار مصدومان چهارشنبه آخر سال اظهارداشت: از تعداد ۷۲ نفر اعلام شده ۱۶ نفر به بیمارستان انتقال داده شد و مابقی نیز با حضور به موقع مأموران اورژانس به صوررت سرپایی درمان شدند.
رئیس اورژانس فارس بااشاره به اینکه بیشتر مصدومان به دلیل سوختگی به بیمارستان سوانح سوختگی امیرالمومنین ویک نفر نیز به دلیل آسیب دیدگی از ناحیه چشم به بیمارستان خلیلی انتقال یافتند، افزود: از این تعداد یک مصدوم مربوط به شهرستان فیروزآباد ویک نفر دیگر نیز در بیمارستان کازرون انتقال ومابقی مصدومان مربوط به شهرستان شیراز گزارش شده است.
وی ادامه داد: در حال حاضر هفت نفر از این تعداد مصدوم مربوط به شهرستان شیراز، در بیمارستان بستری هستند.
مرادیان با تصریح اینکه ارزیابی آمارها نشان می‌دهد، استان فارس شب چهارشنبه آخر سال را به آرامی پشت سرگذاشته است، گفت: نوجوانان بیشترین آسیب‌دیدگان را تشکیل می‌دادند و شایع‌ترین نقاط آسیب دیده، سر، گردن پا وچشم بوده است.
این مقام مسؤل با اشاره به اینکه امروز حمایت خانواده‌ها بر کاهش تعداد قربانیان چهارشنبه آخر سال را مهم توصیف کرد و گفت: امروز افراد جامعه به این مهم رسیده‌اند که نباید چهارشنبه آخر سال را به چهارشنبه سوزی تبدیل کنیم و همین موضوع باعث شده هرسال آمار مصدومان در این زمینه کاهش یابد.
رئیس اورژانس فارس ضمن تشکر از از رسانه‌ها صدا و سیما؛ آتش نشانی، نیروی انتطامی؛ شهرداری و دیگر دستگاه‌های اجرایی که در کاهش آمار مصدومان چهارشنبه آخر سال در امر فرهنگ سازی تلاش شبانه روزی داشتند گفت: امروزه تلاش شهروندان و متولیان امر باعث شده بتوانیم آمار مصدومان استان فارس را به نحو چشمگیری در کشور کاهش دهیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار