در مراسمی با حضور رئیس و جمعی از مسئولان دانشگاهی، کلنگ ساخت مهدکودک و پیش دبستانی دانشگاه شیراز به زمین زده شد.
کد خبر: ۷۲۷۰۱۳
تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۷:۴۲ 19 March 2019

تابناک فارس به نقل از دانشجو: در مراسمی با حضور رئیس و جمعی از مسئولان دانشگاهی، کلنگ ساخت مهدکودک و پیش دبستانی دانشگاه شیراز به زمین زده شد.به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، در مراسمی با حضور رئیس و جمعی از مسئولان دانشگاهی، کلنگ ساخت مهدکودک و پیش دبستانی دانشگاه شیراز به زمین زده شد.
این واحد آموزشی در محل پردیس ارم دانشگاه شیراز و با زیربنای ۳ هزار و پانصد مترمربع، در ۲ طبقه ساخته می‌شود و مهرماه ۹۹ به بهره برداری می‌رسد.
محمدحسین ستایش، معاون اداری مالی و سرپرست معاونت برنامه ریزی و توسعه دانشگاه شیراز در این آیین گفت: مهدکودک و پیش دبستانی دانشگاه شیراز، پیش از این در مجتمع فرهنگی رفاهی قرار داشت و با توجه به قدیمی بودن ساختمان مذکور و طرح‌های توسعه‌ای؛ ساختمان جدید مهدکودک و پیش دبستانی در پردیس ارم بنا می‌شود.
ستایش، سال آینده را سال شکوفایی و درخشش دانشگاه شیراز در اجرای طرح‌های عمرانی توصیف و خاطر نشان کرد: ورودی سوم پردیس ارم، دو نیروگاه برق خورشیدی، ساخت خوابگاه امامت، توسعه مهمانسرا و احداث سردر ورودی دانشگاه، از جمله طرح‌های عمرانی دانشگاه شیراز در سال ۱۳۹۸ می‌باشد.
وی با اشاره به وضعیت بودجه گفت: ضروری است که تلاش همه جانبه صورت گیرد تا وابستگی دانشگاه به بودجه‌های دولتی کاهش یابد و درآمد پایدار برای دانشگاه شیراز ایجاد شود.
حمید نادگران، رئیس دانشگاه شیراز هم در مراسم ساخت مهدکودک و پیش دبستانی دانشگاه، اجرای این پروژه را از طرح‌های مهم و ضروری دانشگاه شیراز برشمرد و از حوزه معاونت توسعه و برنامه ریزی دانشگاه برای اقدامات و پیگیری‌های انجام شده قدردانی کرد.
لازم به ذکر است، پیش دبستانی دانشگاه شیراز در سال ۱۳۶۴ به ضرورت و جهت خدمت رسانی به خانواده‌های کارکنان و استادان دانشگاه شیراز تاسیس شد و و در حال حاضر دارای مجوز سازمان آموزش و پرورش استان فارس می‌باشد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار