دبیر ستاد تنظیم بازار جهادکشاورزی لارستان از آغاز توزیع میوه و گوشت تنظیم بازار در آستانه عید باستانی نوروز در این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۷۲۷۰۰۰
تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۷:۰۹ 19 March 2019

تابناک فارس به نقل از میلاد لارستان: علی فلاحت پیشه با بیان اینکه از امروز ۲۸ اسفندماه ۹۷ کار توزیع میوه و گوشت تنظیم بازار در لارستان آغاز شده است، اظهار داشت: کار توزیع این اقلام تا ۱۶ فروردین ماه ۹۸ ادامه خواهد داشت.علی فلاحت پیشه در گفت و گو با خبرنگار میلاد لارستان با بیان اینکه از امروز ۲۸ اسفندماه ۹۷ کار توزیع میوه و گوشت تنظیم بازار در لارستان آغاز شده است، اظهار داشت: کار توزیع این اقلام تا ۱۶ فروردین ماه ۹۸ ادامه خواهد داشت.
وی درباره سهمیه اختصاص یافته به شهرستان لارستان، افزود: بنا به مرغوبیت اجناس، کالاها توسط کارشناسان جهادکشاورزی لارستان از مرکز استان خریداری و در سطح فروشگاهها جهت عرضه به شهروندان، عرضه می شود.
دبیر ستاد تنظیم بازار جهادکشاورزی لارستان براساس قیمت مصوب، پرتقال کیلویی ۴۰۰۰ و سیب کیلویی ۶۰۰۰ تومان عرضه می شود، خاطر نشان کرد: قیمت‌هایی که به عنوان قیمت مصوب تعیین شده بر اساس قیمت بازار و با توجه به ثبات قیمت میوه در بازار است.
این مسئول با بیان اینکه ۶ تن گوشت قرمز منجمد و ۳ تن گوشت قرمز گرم وارداتی طی این روزها در سطح فروشگاهها عرضه می شود، ادامه داد: محل توزیع این گوشت ها در شهر لار، فروشگاههای همشهری و هامون است که به منظور رفاه حال عموم مردم، ساعت توزیع این اقلام عصرها تعیین شده است.
وی همچنین از آغاز توزیع ۱۴ تن گوشت مرغ منجمد از امروز سه شنبه ۲۸ فروردین ماه در تعاونی فرهنگیان و فروشگاههای همشهری، هامون و رفاه خبر داد و گفت: تا به امروز ۱۴ تن شکر یارانه ای نیز در بین شهروندان توزیع شده است.
فلاحت پیشه اضافه کرد: با درخواست اصناف، سهمیه جداگانه ای برای صنف قنادان در نظر گرفته شده اما به دلیل عدم ترخیص شکر از کارخانه قند شهرستان فسا، فعلا امکان توزیع وجود ندارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار