2 واحد صنفی که به صورت غیر مجاز اقدام به عرضه قلیان در نی ریز می کردند. با همکاری نیروی انتظامی، شبکه بهداشت و درمان و دستور دادستان این شهر پلمب شدند.
کد خبر: ۷۲۶۷۸۷
تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۹:۲۳ 18 March 2019

تابناک فارس به نقل از هورگان: 2 واحد صنفی که به صورت غیر مجاز اقدام به عرضه قلیان در نی ریز می کردند. با همکاری نیروی انتظامی، شبکه بهداشت و درمان و دستور دادستان این شهر پلمب شدند. بنا بر اعلام علی اکبر رحیمی مسئول بهداشت محیط شبکه بهداشت و درمان نی ریز، با پیگیری واحد اماکن پلیس امنیت و با زیر نظر گرفتن فعالیت 2 واحد غیر مجاز عرضه قلیان در شهر نی ریز، فعالیت غیر قانونی و غیر مجاز آنها به واحد بهداشت محیط شبکه بهداشت و درمان شهرستان اطلاع داده شد.  


سرانجام در هماهنگی های صورت گرفته، این 2 واحد متخلف در ساعت 20 روز شنبه 25 اسفندماه سال جاری با دستور رسول ابراهیمی دادستان شهرستان و با همکاری و همراهی مأموران اداره اماکن عمومی پلیس اطلاعات و امنیت نیروی انتظامی، توسط کارشناسان بهداشت محیط نی ریز پلمب شدند. 
 به گفته این کارشناس و مسئول واحد بهداشت محیط شهرستان، یکی از این واحدها تحت عنوان سفره خانه فعالیت می کرد و به مشتریانش، حتی به صورت خانوادگی قلیان ارائه می داد و پیش از این هم اخطارهای مکرری دریافت کرده بود. اما  واحد صنفی دوم به صورت غیر مجاز به شهروندان قلیان ارائه می کرد. در بازرسی از این دو واحد صنفی 31 عدد قلیان  و تجهیزات متعلق به آنها کشف و بر سر هر 2 واحد صنفی نیز پلاکارد پلمب تا اطلاع ثانوی به دستور قضایی نصب شد.
این واحدها برای جلوگیری از شناسایی شدن از ساعت 18 هر روز تا انتهای شب به مشتری های خود خدمات می دادند.
در مجموع  طی 2 ماه اخیر 4 واحد صنفی عرضه قلیان در شهر نی ریز که به صورت غیر مجاز و غیر قانونی فعالیت می کردند؛ با دستور قضایی پلمب شدند و اغلب این واحدها در مناطق حاشیه ای شهر نی ریز قرار داشتند.

 

برچسب ها: قلیان ، پلمپ ، نی ریز
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار