مسافران نوروزی فارس می‌توانند در ۴۰۰ خانه استیجاری اقامت کنند.
کد خبر: ۷۲۶۷۷۷
تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۸:۱۵ 18 March 2019

تابناک فارس به نقل از صدا وسیما: رئیس، جامعه هتلداران استان فارس با اشاره به اینکه ثبت نام برای طرح خانه مسافر از ابتدای بهمن ماه آغاز شده است و همچنان ادامه دارد، گفت: تاکنون ۴۰۰ خانه استیجاری ثبت‌نام کردند که این تعداد فقط برای نوروز است.

سیادتان با بیان اینکه نظارت و بازدید از این موارد از ابتدای اسفند آغاز شده است، افزود: این بازدید‌های اولیه با این هدف انجام می‌شود که این خانه‌های ثبت نام شده، شرایط اسکان مسافر را داشته باشند.
وی گفت: نام نویسی در این طرح حتی ایام نوروز ادامه دارد و متقاضیان در سراسر استان می‌توانند برای ثبت نام به سایت جامعه هتلداران استان فارس به نشانی http://new.fars-hotels.com یا به صورت حضوری به دفتر جامعه به نشانی شیراز، خیابان رودکی جنب کوچه هتل پارسیان، ۱۶ متری فرهنگ، ساختمان ابریشم، طبقه همکف مراجعه کنند.
سیادتان افزود: در شهر شیراز به مکان‌هایی که در مرکز شهر و نزدیکی هتل‌ها باشند، مجوز موقت داده می‌شود، اما مکان‌هایی که دور از هتل‌ها باشند مجوز دائمی نیز داده می‌شود.
رئیس جامعه هتلداران استان فارس درباره نرخ‌گذاری هتل‌ها برای ایام نوروز تصریح کرد: نرخ هتل‌های استان فارس در نوروز امسال افزایش ندارد و براساس همان قیمت مصوب پارسال محاسبه می‌شود.

برچسب ها: شیراز ، نوروز ، گردشگری
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار