سرپرست تیم ذوالفقار کاشان نسبت به اظهارات سرمربی استقلال شوش در خصوص دیدار این دو تیم در هفته دوازدهم لیگ دسته سه فوتبال کشور که در کاشان برگزار شد گفت: صحبت های سرمربی حریف طبق واقعیت‌ها نبود و اعتقاد دارم که قبر جای تنگ و تاریکی است.
کد خبر: ۷۲۶۷۶۸
تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۷:۱۳ 18 March 2019

محمدرضا حاجی‌زاده درباره صحبت‌های سرمربی تیم فوتبال استقلال شوش در خصوص آنچه در دیدار آن دو تیم در هفته دوازدهم لیگ دسته سه کشور رخ داد، واکنش نشان داد و اظهار کرد: صحبت‌های این سرمربی با آنچه واقعیت است، متفاوت است و من معتقدم قبر یک جای تنگ و تاریک است و هر آنچه در این دنیا گفته می‌شود، باید در آخرت بابت آن جواب پس دهیم.

وی ادامه داد: جلسه هماهنگی قبل از بازی در هیات فوتبال کاشان با حضور آقای اخلاقی نماینده فدراسیون و آقای خیمه کبود رییس هیات فوتبال کاشان و بنده و دو نفر از تیم استقلال شوش(که فاقد کارت بازی بودند) که یکی خود را به عنوان سرپرست و دیگری به عنوان تدارکات(در بازی رفت در شوش لیدر تماشاگران بود) معرفی می‌کردند، مقرر شد که هرکس داری کارت صادر شده از سازمان لیگ فوتبال هست روی نیمکت بنشیند. این دو عزیز از تیم استقلال شوش با بیان اینکه مدیریت باشگاه عوض شده و کل کادر و سرپرست و تدارکات عوض شده اند، خود را به عنوان سرپرست و تدارکات معرفی می کردند که با مخالفت آقای اخلاقی نماینده فدراسیون روبه‌رو شدند. جلسه هماهنگی انجام شد و بعد از چند ساعت، زمان شروع مسابقه فرا رسید. طبق صحبتهای آقای اخلاقی این دو نفر به علت نداشتن کارت بازی، به پشت فنس هدایت شدند.

سرپرست تیم ذوالفقار کاشان بیان کرد: در بازی رفت این لیدر خیلی سر و صدا داشت و به گونه‌ای هواداران را به حمایت فرا می‌خواند که تیم ما وارد چالش شود و زمانی که ما یک گل به ثمر رساندیم، از همان جایگاه تماشاگران فریاد زد "آقای داور وای به حالت اگر امروز تیم شوش ببازد" که همه و حتی نماینده بازی این جملات را شنید. در ادامه نیز سنگ‌هایی را به سمت ما پرتاب کردند که یک سنگ به شکم آقای آلبوغبیش سرمربی تیم ما خورد که حتی پس از این دیدار، مربی ما دو سه هفته با درد معده درگیر بود. این داستان تمام شد تا اینکه بازی به نیمه کشیده شد و زمانی که تیم داوری می‌خواست وارد رختکن شود همین تماشاگر وارد ورودی زمین شد و در دو قدمی داور باز مجددا به او گفت "وای به حالت اگر امروز تیم شوش ببازد" که با دخالت نیروی انتظامی این آقا به مکانی دیگر فراخوانده شد تا داوران وارد رختکن شوند و به استراحت بپردازند.

وی گفت: زمانی که در همان دیدار رفت تماشاگران حریف حرکاتی انجام می‌دادند، بازیکنان ذخیره ما که با تجربه‌تر بودند، تلاش می‌کردند به گونه‌ای رفتار کنند که جو متشنج نشود. این مسائل گذشت تا اینکه داور بازی دور رفت متاسفانه به خاطر حملاتی که از نظر لفظی به او وارد شد، تحت تأثیر قرار گرفت و خدا را شاهد می‌گیرم که زمانی که بازی به تساوی کشیده شد، انگار داور آرام آرام شد زیرا ما مطمئن بودیم که داور کوچک‌ترین برخورد در محوطه جریمه را پنالتی اعلام می‌کند چرا که توسط آن لیدر تهدید شده بود. حتی تیم‌های دیگر هم گفته‌اند که وقتی برای بازی به شوش رفته‌اند، تماشاگران چنین برخوردی با آن‌ها داشته‌اند.

حاجی‌زاده خاطرنشان کرد: به هر حال آن آقای لیدری که در بازی برگشت خودش را تدارکات معرفی کرده بود به همراه دوستش که خود را سرپرست معرفی کرده بود و کارت نداشتند و نتوانستند روی نیمکت بنشینند، به جایگاه تماشاگران رفتند و پشت نیمکت خودشان قرار گرفتند تا اینکه 20 دقیقه از بازی گذشت و دیدم همین لیدر با یکی از تماشاگران تیم ما در حال درگیری لفظی است که تماشاگر ما به او گفت آن جوی را که در شوش درست کردی در اینجا نمی‌توانی ایجاد کنی و بنشین و بازی را تماشا کن که درگیری لفظی‌شان شدت گرفت و من از تماشاگرمان خواستم که از آن مکانی که لیدر شوش قرار دارد فاصله بگیرد و در جایگاه خودش بنشیند. بعد لیدر شوش بهانه‌ آورد و گفت ما در این‌جا امنیت نداریم که ناظر بازی هم اعلام کرد تماشاگران کاشان در مکانی دیگر نشسته‌اند و کاری به شما ندارند.

وی عنوان کرد: بازی در نیمه نخست به پایان رسید و تماشاگر تیم ما به داور گفت این لیدر شوش در بازی رفت هم مشکلاتی ایجاد کرد و تحت تأثیر صحبت‌های او قرار نگیرید، در حالی‌که اقای گودرزی سرمربی استقلال شوش در مصاحبه روز گذشته‌اش عنوان کرده بود که تماشاگر تیم ما داور را تهدید کرده بود که باید بگویم به این صورت نبود. در همین مسیری که داور در حال حرکت به سمت رختکن بود، همان لیدر و یک آقای کت و شلواری که به همراه چند نفر دنبال تیم استقلال شوش به کاشان آمده بودند، در همان راهرو با تماشاگر ما دچار درگیری لفظی شدند که من میانجی‌گری کردم و خواستم هر کسی به رختکن خودش برود اما فردی که دست‌هایش خالکوبی بود و مدعی بود تدارکات تیم استقلال شوش است، مجددا با تماشاگر ما دچار درگیری لفظی شد که تماشاگر ما دستش را جلوی دهان آن تدارکات تیم استقلال شوش گذاشت و از او خواست دیگر ادامه ندهد که در همین حال یکی از کنارتیمیهای ما که در کنار تیم ما تمرین می‌کند، پشتیبانی تماشاگر تیم‌مان را گرفت که همان آقای قدبلندی که کت و شلواری بود، فلاسک چایی که در دست داشت به سمت صورت بازیکنان تیم ما پرتاب کرد که فلاسک چند تکه شد که تکه‌های آن فلاسک به سمت رختکن تیم استقلال شوش نیز پرتاب شد که در همین حین، دو سه بازیکن استقلال شوش نیز از رختکن بیرون آمدند و دو سه تماشاگر ما هم وارد محل درگیری شدند.

سرپرست تیم ذوالفقار کاشان بیان کرد: همین آقایی که تدارکات تیم بود، به درون رختکن رفت و با خود یک چاقو آورد که من با خودم گفتم هر آن ممکن است یک اتفاقی رخ دهد که من از بازیکنانم خواستم متفرق شوند که بعد هم با توجه به این‌که تماشاگران در آن سوی درِ منتهی به سمت راهرو ایستاده بودند، نیروی انتظامی به خاطر اینکه تماشاگران را متفرق کنند، از اسپره اشک‌آور استفاده کرد و به همین دلیل این اسپره به درون رختکن تیم استقلال شوش نیز کشیده شد که حتی این اسپره وارد دهان خود من هم شد.

وی افزود: تیم استقلال شوش همین موضوع را بهانه کرد و گفت ما شرایط لازم برای بازی را نداریم که بعد ناظر بازی به آنها گفت اگر بازی نمیکنید من این موضوع را گزارش خواهم کرد که سپس تیم استقلال شوش گفت اگر امنیت را برقرار می‌کنید ما بازی خواهیم کرد و بازی با تاخیر در نیمه دوم با آرامش تا پایان ادامه داشت. همچنین سرمربی تیم استقلال شوش در مصاحبه‌ روز گذشته گفته بود که ما پس از بازی در زمین ماندیم تا جو آرام شود و بتوانیم از ورزشگاه خارج شویم. در صورتی که به این صورت نبود و وقای بازیکنان استقلال شوش مدتی در زمین ماندند، ما مسوولان تیم آنها را به سمت رختکن هدایت کردیم و حتی خسته نباشید هم به آنها گفتیم و برایشان آرزوی موفقیت کردیم و اینکه مربی‌شان اعلام‌ می‌کند ما در ورزشگاه ماندیم علتش جوِ ناآرام نبود بلکه عدم حضور اتوبوس تیم استقلال شوش بود که به همین خاطر مدتی را در محوطه ورزشگاه ماندند تا اتوبوس رسید. حتی با این‌که تیم ما شکست خورده بود، من پیش از رفتن‌ تیم حریف از آنها بابت اتفاقات عذرخواهی کردم و حتی بازیکن شماره سه استقلال شوش هم نزد من آمد و به من گفت من به تیم‌مان هم گفته‌ام که کار سرپرست تیم ذوالفقار قابل تقدیر است، به هر حال اینکه سرمربی تیم استقلال شوش خبر کذب می‌دهد، اقدام درستی نیست و باید بگویم مردم کاشان اصلا اهل دعوا نیستند. حتی تیم استقلال شوش از چند نفر از همشهریهای خود که ساکن کاشان هستند خواسته بودند که بعد از بازی برای امنیت جانشان به ورزشگاه بیایند که بعد از حضور و متوجه شدن آنها که با تیم ذوالفقار بازی دارند، به هم استانیهای خود گفتند که این تیم اهل دعوا نیست و بدون هیچ حرفی همه آنجا را ترک کردند.

وی در پایان خطاب به گودرزی مربی جوان استقلال شوش، گفت: آقای گودرزی اول راهی و قرار است سالهای زیادی در این فوتبال کار کنی، پس سعی نکن از الان زندگی فوتبالی خود را با دروغ پیش ببری. همچنین از داوران این بازی که از یزد آمده بودند و ناظر داوری آقای خوشنواز و نماینده فدراسیون آقای اخلاقی و جناب آقای امیرحسین فراهانی و همکاران‌شان در سازمان لیگ و فدراسیون که واقعا تمام‌ وقت برای فوتبال زحمت می‌کشند، قدردانی می‌کنم.

 

منبع: ایسنا

برچسب ها: فوتبال
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار