معاون جدید پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش فارس منصوب شد.
کد خبر: ۷۲۶۷۳۷
تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۶:۳۰ 18 March 2019

تابناک فارس: مدیر کل آموزش و پرورش فارس گفت: باید با ایجاد فضای مناسب، زمینه اجرای هر چه بهتر فعالیت های تربیتی در سطح مدارس فراهم شود و در این بین برگزاری نماز در مدارس از اهمیت ویژه ای در آموزش و پرورش فارس برخوردار است که باید مورد توجه ویژه باشد.مدیر کل آموزش و پرورش فارس گفت: باید با ایجاد فضای مناسب، زمینه اجرای هر چه بهتر فعالیت های تربیتی در سطح مدارس فراهم شود و در این بین برگزاری نماز در مدارس از اهمیت ویژه ای در آموزش و پرورش فارس برخوردار است که باید مورد توجه ویژه باشد.به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش فارس، دکتر علی عسکر نجفی در آیین تکریم و معارفه معاونین سابق و جدید پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش فارس، گفت: پرورشی در حقیقت بخش نرم افزاری و حوزه فکر ، اندیشه و نگرش درآموزش و پرورش است که به جهت انتظارات بالا در این بخش، از حساسیت زیادی برخوردار است و حرکت در این مسیر نیز نیازمند همت عالی است.
مدیر کل آموزش و پرورش فارس با اشاره به تاکید مقام معظم رهبری بر لزوم جدی گرفتن حوزه پرورشی در آموزش و پرورش، گفت: مهمترین مسئله ای که در این حوزه و در صدر برنامه های آن قرار دارد، موضوع تربیت می باشد.
وی گفت: در سند تحول بنیادین آموزش و پرورش و بر اساس ساحت های تربیتی شش گانه آن، سه ساحت عبادی، اعتقادی و اخلاقی ،ساحت اجتماعی و سیاسی و ساحت هنری و زیبا شناسی به صورت مستقیم با معاونت پرورشی و فرهنگی در ارتباط است .

 

نجفی افزود: در دهه پنجم انقلاب اسلامی و با توجه به بیانیه گام دوم انقلاب، باید به این حوزه توجه بیشتری داشته باشیم تا بتوانیم تربیت را در ابعاد مختلف آن به پیش ببریم.
مدیر کل آموزش و پرورش فارس گفت: انتظار ما این است تا با تمام قوا و به صورت تمام وقت برای پیشبرد اهداف پرورشی ،بر اساس برنامه ریزی کمی و کیفی و با بهره گیری از نیروی انسانی توانمند و جلب مشارکت فعال دانش آموزان تلاش شود.
وی با تاکید بر اجرای مطلوب فعالیت های پرورشی و فرهنگی و هنری  در سطح استان، گفت: باید با ایجاد فضای مناسب، زمینه اجرای هر چه بهتر فعالیت های تربیتی در سطح مدارس فراهم شود و در این بین  برگزاری نماز در مدارس از اهمیت ویژه ای در آموزش و پرورش فارس برخوردار است که باید مورد توجه ویژه باشد.
در این مراسم ضمن تقدیر از خدمات محمد نظری به عنوان معاون سابق پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش فارس که بازنشسته شده اند ،جهانبخش بانشی به این سمت منصوب شد.
 گفتنی است بانشی پیش از این در سمت های معاون پرورشی و تربیت بدنی ادارات آموزش و پرورش درودزن وناحیه 2 شیراز و کارشناس امور تربیتی اداره کل مشغول به فعالیت بوده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار