حمید احمدی با بیان اینکه در حال حاضر تمامی محورهای استان باز و تردد در آنها عادی است، اظهار داشت: استان فارس پس از تهران‌، مازندران، البرز و گیلان رتبه پنجم را در تردد جاده‌ای کشور دارد.
کد خبر: ۷۲۶۳۳۴
تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۶ 17 March 2019

تابناک فارس به نقل از تسنیم:حمید احمدی با بیان اینکه در حال حاضر تمامی محورهای استان باز و تردد در آنها عادی است، اظهار داشت: استان فارس پس از تهران‌، مازندران، البرز و گیلان رتبه پنجم را در تردد جاده‌ای کشور دارد.

وی با بیان اینکه در شبانه‌روز گذشته در مجموع 45 هزارخودرو وارد استان و 49 هزار خودرو از استان خارج شده است، گفت: سه محور پرتردد استان به ترتیب شیراز - مرودشت؛ مرودشت - شیراز و کمربندی اکبرآباد است.

مدیر مرکز مدیریت راه‌های استان فارس پرترددترین ورودی استان را محور شهرضا- آباده و پرترددترین خروجی را محور کازرون - بوشهر اعلام کرد و افزود: اوج تردد در ساعت 7 تا 8 و در محور مرودشت - شیراز صورت گرفته و متوسط تردد ساعتی در جاده‌های استان 411 خودرو بوده است.

احمدی با اشاره به حمل و نقل مسافر برون شهری استان از ابتدی طرح نوروزی تا امروز بیان کرد: از 23 اسفند تا امروز 17241 سفر انجام شده که در مجموع 199 هزار مسافر جابه‌جا شده‌اند.

 

وی تصریح کرد: همچنین از ابتدای طرح نوروزی 134 سفر راهیان نور انجام شده و در مجموع 5800 نفر به مناطق جنگی سفر کرده‌اند.

مدیر مرکز مدیریت راه‌های استان فارس عنوان کرد: در بخش پیش فروش بلیت‌های نوروزی تا امروز 8474 بلیت به صورت حضوری و 9067 بلیت به صورت غیر حضوری و در مجموع 17541 بلیت صادر شده است.

احمدی خاطرنشان کرد: آمارها نشان می‌دهد در سال‌های گذشته بیش از 60 درصد تصادفات در محدوده 30 کیلومتری شهرها اتفاق افتاده است که لازم است هموطنان با آگاهی نسبت به موضوع، در این محدوده احتیاط و دقت بیشتری در رانندگی داشته باشند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار