معاون بازرسی و نظارت سازمان صمت خوزستان:
معاون بازرسی و نظارت سازمان صنعت، معدن و تجارت استان خوزستان گفت: صدور فاکتور (برگ خرید) رسمی توسط واحدهای صنفی برای فروش کالاهای خُرد و کلان الزامی است.
کد خبر: ۷۲۶۲۷۵
تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۴ 17 March 2019

علی محمد رحمانی زاده با بیان این مطلب اظهار کرد: شهروندان عزیز و شریف استان خوزستان، در صورتی که در هنگام خرید از واحد صنفی فاکتور خرید مطالبه کنند در صورت استنکاف متصدی واحد صنفی، می‌توانند موضوع را جهت برخورد قانونی با تماس با سامانه ۱۲۴ اطلاع دهند و یا در صورت امکان با حضور در دفاتر رسیدگی به شکایات سازمان صنعت، معدن و تجارت استان مراتب را گزارش کنند.

وی افزود: شهروندان اهوازی می‌توانند برای گزارش شکایات خود به محل دریافت شکایات مردمی در کیانپارس خیابان 7 غربی پلاک ۹۸ دفتر انجمن حمایت از حقوق مصرف کننده یا دفتر بازرسی اصناف، واحد مشارکت‌های مردمی سازمان صنعت، معدن و تجارت واقع در بلوار پاسداران جنب رستوران گردان، ابتدای خیابان آزادگان جنب ترمینال آزادگان و کیانپارس نبش خیابان ۱۷ مراجعه کنند.

رحمانی زاده تصریح کرد: شهروندان در شهرستان‌ها نیز می‌توانند با مراجعه به اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان و دفاتر انجمن‌های حمایت از حقوق مصرف کنندگان موارد را اطلاع دهند.

 

منبع: ایسنا

برچسب ها: اصناف
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار