در آخرین جلسه ستاد اجرایی خدمات سفر استان فارس کمیته‌های دوازده گانه آخرین اقدامات و فعالیت‌های خود را بررسی کردند.
کد خبر: ۷۲۶۰۱۵
تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۶:۰۷ 16 March 2019

تابناک فارس به نقل از صدا و سیما:استاندار فارس در این جلسه که به میزبانی صداوسیمای مرکز فارس برگزار شد با بیان اینکه در ایام منتهی به سال نو فعالیت‌های خوبی انجام شده است، گفت: مسئولان باید تلاش کنند تا فضایی مهیا شود تا گردشگران بتوانند از اماکن زیارتی، سیاحتی و جاذبه‌های تاریخی و طبیعی استان به بهترین نحو ممکن برخوردار شوند.

رحیمی در این جلسه اطلاع رسانی و ارتباط مستمر، خوب و نزدیک مدیران استان در این ایام با رسانه ملی را هم خواستار شد و افزود: یکی از توانمندی‌های استان وجود یک مرکز قوی و به روز در قالب صدا و سیمای مرکز فارس است که تاکنون توانسته ظرفیت‌ها و توانمندی‌های این استان را در سطح ملی و بین المللی به عنوان رسالت خود به خوبی معرفی کند و با این کار باعث رونق اقتصادی استان شود.
استاندار فارس، از اعضای ستاد خدمات سفر استان خواست در کنار آماده سازی اماکن زیارتی، سیاحتی و اقامتی، موضوع امنیت و آرامش خاطر مسافران را هم مدنظر قرار دهند تا مسافران و گردشگرانی که به استان فارس سفر می‌کنند با خاطرات خوب و خوشی این استان را ترک کنند.
رحیمی با اشاره به ظرفیت‌های مذهبی استان و این موضوع که فارس به عنوان سومین حرم اهل بیت(ع) مطرح شده بر ضرورت اجرای برنامه‌های مجموعه‌های فرهنگی بر اساس شعائر اسلامی هم تاکید و تصریح کرد: نهاد‌های فرهنگی در برنامه‌های خود از گروه‌های شناسنامه دار و دارای مجوز استفاده کنند.
سهرابی مدیر صدا و سیمای مرکز فارس، از اقدامات این مرکز برای معرفی ظرفیت‌ها و توانمندی‌های استان در زمینه گردشگری خبرداد و گفت: همکاران ما در صدا و سیمای مرکز فارس از یک ماه پیش کار‌های خود را به همراه ستاد اجرایی خدمات سفر آغاز کرده اند تا در ۴ حوزه صدا، سیما، خبر و فضای مجازی بتوانند برنامه‌های پر مخاطبی را برای این ایام تهیه و پخش کنند.
سهرابی، ایام نوروز را فرصت خوبی برای معرفی استان فارس دانست و گفت: با همکاری مسئولان استان می‌توانیم کارها و فعالیت‌های انجام شده و ظرفیت های استان پهناور فارس را که همه جهانیان به آن توجه دارند را نه تنها در سطح استانی بلکه ملی و فراملی به نمایش بگذاریم.
در این جلسه علاوه بر تشریح برنامه‌ها و آخرین اقدامات انجام شده کمیته‌های دوازده گانه ستاد اجرایی خدمات سفر معاونان صدا و سیمای مرکز فارس هم برنامه‌های این مرکز را برای ایام نوروز ۹۸ اطلاع رسانی کردند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار