سرپرست فرماندار مهریز:
سرپرست فرماندار مهریز ضمن تاکید بر نظارت منظم و مستمر اعضای ستاد تنظیم بازار شهرستان بر صنوف مختلف در آستانه نوروز، گفت: این اطمینان را به مردم شهرستان می‏دهیم که در توزیع کالاهای اساسی هیچ مشکلی وجود ندارد.
کد خبر: ۷۲۵۹۳۸
تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۷ 16 March 2019

«رضا زاعزاده» در نشست ستاد تنظیم بازار شهرستان گفت: بر اساس تصمیم ستاد تنظیم بازار شهرستان مهریز نحوه خدمات رسانی صنوف مختلف در ایام منتهی به سال نو و تعطیلان نوروز با بازدیدها و گشت‎‎های مشترک در حضور دادستان و اعضاء ستاد انجام می‎شود.

وی در بخش دیگری از سخنانش افزود: این اطمینان را به مردم شهرستان می‏دهیم که در راستای توزیع کالاهای اساسی در سطح شهرستان، هیچ گونه مشکلی وجود ندارد و تمام اقلام مورد نیاز همشهریان در فروشگاه ‎ ها به اندازه نیاز تامین شده و موجود است.

زارع زاده در پايان به نظارت جدی بر واحدهای صنفی در راستای کنترل و تنظیم بازار و جلوگیری از تخلفات احتمالی تاكيد كرد.

«محمدرضا زارعزاده» رییس اتاق اصناف مهریز هم گفت: در حال حاضر شهرستان مهریز دارای 12 اتحادیه صنفی است که دو بازرس به طور روزانه از فعالان این صنوف بازرسی می‌کنند.

به گفته وی، سامانه 2600 اتاق اصناف مهریز و سامانه 124 شهرستان به صورت 24 ساعته آماده دریافت گزارش‌های مردمی در مورد هرگونه تخلف صنفی است.

«مهدی حسن پور» دادستان مهریز هم بر نظارت دقیق بر بازار و رصد قیمت‏ها به صورت مستمر تاکید کرد و گفت: باید ضمن کنترل مستمر بازار، همواره تلاش شود تا کالای اساسی و اقلام مورد نیاز مردم در دسترس آنها باشد.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار