معاون برنامه‎ریزی و سرمایه‎گذاری مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خوزستان از انجام عملیات مطالعاتی به منظور ایجاد مجتمع و اسکله تفریحی گردشگری در بحرکان هندیجان خبر داد.
کد خبر: ۷۲۵۸۵۰
تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۹ 16 March 2019

احسان زارع‌اصل با اعلام این خبر افزود: به منظور ایجاد مجتمع و اسکله تفریحی گردشگری در هندیجان، گروه مهندسین مشاور از سوی اداره‎کل میراث فرهنگی استان انتخاب شده و هم‎اکنون مراحل مطالعاتی این پروژه‎ها به صورت همزمان در حال انجام هستند.

او با بیان این ‎که 180 میلیون تومان از محل اعتبارات استانی برای انجام این مطالعات تخصیص یافته است ادامه داد: در این مطالعات علاوه بر بررسی چگونگی طراحی مجتمع گردشگری و اسکله تفریحی، نوع اقدامات لازم در راستای جلب گردشگر و ارائه رفاهیات به گردشگران واکاوی می‎شود.

معاون برنامه‎ریزی و سرمایه‎گذاری مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خوزستان اظهار داشت: ایجاد مجتمع و اسکله تفریحی گردشگری در بحرکان هندیجان در جذب هر چه بیشتر گردشگران به استان خوزستان بسیار مؤثر خواهد بود.

وی افزود: باتوجه به پیگیری‎های انجام‎شده، پس از اتمام مطالعات، با حضور سرمایه‎گذاران و مشاوران مجرب فازهای بعدی این طرح انجام خواهد شد.

 

منبع: ایسنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار