مدیرکل تعاون روستایی استان فارس گفت: عرضه میوه طرح تنظیم بازار با هدف رفاه شهروندان در آستانه نوروز از شنبه 25 اسفندماه جاری آغاز می شود و تا پایان فروردین ماه 98 ادامه می یابد.
کد خبر: ۷۲۵۳۷۹
تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۳ 14 March 2019

تابناک فارس به نقل از ایرنا:احد بهجت حقیقی با بیان این که امکان افزایش مدت زمان عرضه میوه طرح تنظیم بازار وجود دارد اضافه کرد: پس از پایان فروردین سال 98 اگر تقاضا برای میوه در این طرح همچنان وجود داشته باشد و هیات دولت نیز موافقت کند امکان افزایش مدت زمان عرضه بعد از فروردین ماه هم وجود خواهد داشت.
وی اظهار داشت: بر اساس برنامه ریزی ها امسال در شیراز 100 مرکز برای عرضه میوه طرح تنظیم بازار در نظر گرفته می شود و در شهرستان ها نیز مباشرانی که اعلام آمادگی کرده اند در کنار فروشگاه های بزرگ عرضه کننده مواد غذایی ، عرضه کنندگان میوه طرح تنظیم بازار هستند.
مدیرکل تعاون روستایی استان فارس گفت: اگر تقاضا برای طرح تنظیم بازار بیشتر از ظرفیت واحد های عرضه کننده باشد این آمادگی وجود دارد که خودروهای دارای سردخانه به کمک واحد های عرضه کننده بیایند و بخشی از تقاضای مصرف کننده را برطرف کنند.
به گفته مدیر کل تعاون روستایی استان فارس، خرید سیب و پرتقال مورد نیاز برای عرضه در این طرح به صورت کامل انجام شده است و استان فارس در آمادگی کامل برای عرضه میوه طرح تنظیم بازار بسر می برد و هیچ کمبودی در استان وجود ندارد.

** اعلام قیمت یک شب قبل از عرضه
مدیرکل تعاون روستایی استان فارس بیان کرد: برای جلوگیری از نوسانات بازار و از بین بردن دلالی، قیمت های عرضه میوه طرح تنظیم بازار یک شب قبل از عرضه مشخص خواهد شد.
بهجت حقیقی اضافه کرد: قیمت هایی که به عنوان قیمت مصوب تعیین می شود بر اساس قیمت بازار خواهد بود از این رو شرایط ثبات در بازار باید فراهم شود تا بتوان قیمت مناسبی برای میوه در نظر گرفت.
وی افزود: سازمان صنعت، معدن و تجارت استان و همچنین اتاق اصناف فارس وظیفه نظارت بر واحد های عرضه کننده میوه طرح تنظیم را بر عهده خواهند داشت.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار