شهردار صدرا گفت: بخشی از مطالبات عقب افتاده پاکبان های این شهر پرداخت شد و مانده آن نیز تا پایان اسفند 97 پرداخت خواهد شد.
کد خبر: ۷۲۵۲۲۱
تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۹:۱۰ 13 March 2019


تابناک فارس به قنل از ایرنا:عباس ملک ‌زاده افزود: حقوق دی ماه 97 پاکبان‌های شهرداری صدرا که جنجال‌هایی را نیز در پی داشت امروز پرداخت شد.
ملک زاده ادامه داد: با مذاکراتی که با پیمانکار مربوط انجام شده مقرر شد که سنوات 10 ماهه پاکبان‌های صدرا که پرداخت آن بر عهده پیمانکار بوده سریعا محاسبه و این مبلغ نیز هفته آینده به حساب این افراد واریز شود.
شهردار صدرا اضافه کرد: حقوق بهمن ماه پاکبان‌های صدرا که قرار بود فروردین 98 پرداخت شود، پیمانکار را ملزم کردیم تا 27 اسفند 97 به حساب این افراد واریز شود.
وی عنوان کرد: هشت نفر از پاکبان‌های صدرا به دلیل مسائل انضباطی و انجام تخلف از سوی پیمانکار اخراج شده بودند که با وساطت اعضای شورای شهر صدرا و مسئولان شهرداری این شهر مقرر شد که به تخلفات آنان رسیدگی شود و در صورت قابل چشم پوشی بودن مسائل انضباطی ،این افراد به محل کار خود بازگردند.
شهردارصدرا اظهار داشت: حدود 80 پاکبان در سطح شهر صدرا مشغول فعالیت هستند.
جمعه هفدهم اسفندماه 97 تعدادی از افراد که خود را دانشجویان بسیجی شیراز نامیدند مقابل محل برگزاری نماز جمعه صدرا تجمع کردند و خواستار پرداخت مطالبات پاکبان‌ها شدند.
در پی بروز حاشیه هایی در محل نماز جمعه صدرا تعدادی از این دانشجویان و کارکنان شهرداری صدرا به کلانتری منتقل شدند که به گفته مقامات امنیتی استان فارس لحظاتی بعد در پی سازش دو طرف در کلانتری صدرا موضوع خاتمه یافت.
شهر جدید صدرا در فاصله 20 کیلومتری شمال غرب شیراز واقع شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار