فرمانده انتظامی شهرستان شیراز گفت: یک سارق حرفه‌ای با محتویات داخل خودرو و ۵۱ فقره سرقت دستگیر شد.
کد خبر: ۷۲۵۲۱۷
تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۹:۰۸ 13 March 2019

تابناک فارس به نقل از باشگاه خبرنگاران: سرهنگ دلاور القاصی مهر فرمانده انتظامی شهرستان شیراز بیان کرد: در پی وقوع چند فقره سرقت داخل خودرو در شیراز، ماموران تجسس دایره مبارزه با سرقت کلانتری ۲۱ کوی زهرا شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان احتمالی را در دستور کار خود قرار دادند.

وی تصریح کرد: ماموران کلانتری با بررسی‌های میدانی و افزایش گشت زنی‌های هدفمند در محدوده سرقت‌های انجام شده، موفق شدند یک نفر متهم را در حین سرقت از یک دستگاه سواری پراید دستگیر و به مقر انتظامی انتقال دهند.

سرهنگ القاصی مهر با اشاره به اینکه متهم از سارقان حرفه‌ای و سابقه دار است، تصریح کرد: فرد دستگیر شده در بازجویی‌های فنی پلیس، به ۵۱ فقره سرقت قطعات و محتویات داخل خودرو‌ها اعتراف کرد.

فرمانده انتظامی شهرستان شیراز با اشاره به دستگیری ۲ مالخر در این زمینه، ادامه داد: مأموران با هماهنگی مقام قضایی در بازرسی از مخفیگاه این سارق حرفه ای، موفق شدند مقادیر زیادی اموال مسروقه از نوع باطری، ضبط و باند، فلش و لاستیک را کشف کنند.

وی با بیان اینکه متهمان پس از انجام تحقیقات تکمیلی تحویل مراجع قضایی شدند، از شهروندان درخواست کرد با رعایت تدابیر پیشگیرانه از سرقت مانند نصب سیستم دزدگیر و استفاده از قفل و تجهیزات ضدسرقت در خودرو خود، سارقان را در انجام سرقت ناکام بگذارند.

 

برچسب ها: دستگیری ، سارق ، شیراز
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار