کد خبر: ۷۲۴۸۶۰
تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۹:۴۱ 12 March 2019

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، اکبر بهنامجو بعد از ظهر امروز در جلسه تنظیم بازار استان اردبیل اظهار داشت: تشدید نظارت دقیق بر عرضه میوه شب عید در استان اردبیل مبنای کار قرار دارد و در این زمینه در قیمت‌گذاری مواد غذایی و میوه شب عید نیز دقت و حساسیت لازم انجام شود.

وی بیان کرد: جلوگیری از گرانفروشی‌ها در استان در دستور کار قرار گرفته تا بتوانیم با خدمات‌رسانی به اقشار مختلف مردم در استان به بهترین شکل عمل کرده و میوه‌های شب عید هم‌استانی‌ها را به صورت منظم و منسجم تامین کنیم و کمبودی در این زمینه باقی نماند.

استاندار اردبیل بیان کرد: نظارت لازم بر قیمت‌گذاری میوه نیز انجام یافته و میوه‌های شب عید به این شکل است که قیمت هر کیلوگرم سیب 6 هزار و 500 تومان و قیمت هر کیلو پرتقال سه هزار و 500 تومان در نظر گرفته شده است و در این زمینه 32 غرفه توزیع میوه در شهرداری برای عرضه میوه در نظر گرفته شده است.

بهنامجو با اشاره به نظارت دقیق بر روند توزیع نهاده‌های دامی برای مرغداران به قیمت مصوب نیز تصریح کرد: در تلاش برای جلوگیری از افزایش بی رویه قیمت گوشت مرغ در استان هستیم و در این زمینه سقف قیمت نهاده‌های دامی تعیین شده است که باید به این قیمت به دست خریداران برسد.

وی با اشاره به برخورد با متخلفان در این زمینه نیز بیان کرد: مسئولان جهاد کشاورزی باید نسبت به تامین حواله خرید نهاده‌های دامی برای مرغداران دقت داشته و سهمیه مرغداران را با هدف حفظ ثبات در بازار پیگیری کنند که در این زمینه نیز برنامه‌ریزی‌های لازم انجام یافته است.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار